M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Grom kompressor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Grom kompressor da Gromt med kompressor ja, men har desverre ikke skaffet meg dette ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Den tilhenger kompressorenn du hadde bilde av tidligere her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Den tilhenger kompressorenn du hadde bilde av tidligere her da ? Åja, ja den funka fint til sandblåsing ! trodde du mente rotrex kompressoren jeg hadde planer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 nå er det lenge siden sist, så jeg tenkte det var på tide med en liten bildeupdate ! Sandblåst travers foran: Sandblåst travers bak: Ferdig grunnet (Disse er lakkert nå, men har ikke tatt bilde enda) Fått valsa hjulbuene og prøvd på noen 10" keskin kt1 felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Flott prosjekt! Bøst med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Fete hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Flott prosjekt! Bøst med de felgene! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Da har jeg handlet meg nye coilovers, ble til slutt FK Highsport ny uorginal fremskjerm er bestilt, så jeg håper denne passer greit uten for mye modifikasjoner Har også fått tak i overhalingskit til diffen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Pen bil, følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Pen bil, følger med! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 I det siste har jeg begynt å sparkle på hjulbuene bak, og demontert understellet Det "nye" understellet som skal på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Dette blir virkelig bra Stå på, og fortsett med bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Dette blir virkelig bra Stå på, og fortsett med bilder!! Takker for det skal prøve å ta bilder underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Skal du gjere nokke med buken på bilen? Lakke tanken og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå