bmwgrace Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 NEI!!!! Du sa jo selv at det var teit å mikse M og Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ikke gjør det! Alpina og M hører ikke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 NEI!!!! Du sa jo selv at det var teit å mikse M og Alpina lille luringen, det er bare fordi du vil ha dem det Ikke gjør det! Alpina og M hører ikke sammen som grace sier, så mener jeg selv at de ikke hører sammen.. men får man i det hele tatt Alpina pedaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Mener jeg har sett det på koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 hm,, finner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Du får slike pedaler uten M-merket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 kan hende du finn nån hær ... http://quality-bmw.com/Alpina_Pedal_MT.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 la hele pedal saken død for en liten stund, orker ikke og tenke mer på det nå.. men fikk vasket den i går, den var jo så sykt møkkete enda den kun har stått stille, tyder på hvor mye støv og dritt som er i lufta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Nydelig bil! Så ganske pent ut det motorrommet ja, utenom en liten detalj som jeg mener du kan gå ut å fikse med en eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 skrik ut om hva det er da! merca som står i bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hehe, nei Merca er godvogn det, hadde de bare ikke rustet opp så fort Tenkte mer på det lille øyesåret på motordekselet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Den bilen din er så drøyyyyt pen! Jeg har lyst til å vinne i Lotto og bare komme og kjøpe den av deg for passemasse penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg syns heller ikke du skal montere de pedalene, det er finere om de er originale. Før hadde jeg også lyst på slike (uten m-logo), men det er en av mange ting man vokser av seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg har alpina pedaler, så det finns Edit, så nå at launcher hadde linket til pedaler. Forresten, flott bil du har, men det har vi vært enige om ei stund Du gleder deg ikke tillfeldigvis til å få på alpinahjula vel? De er så riktig på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Henger meg på denna litt! er så flott at det er flere som har 8`r !! Men som resten av folket her skriver. IKKE ///M pedaler. passer ikke inn synes nå jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå