Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

B10 ligger mellom gode 100k og 250k+ her i landet. Det er ihvertfall der i hugget de 3-4 bilene jeg har sett har ligget.

Kan hende at jeg husker feil, og at den B10 bi-turboen var 350k. :-k

Såppas ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen Sørlie! Detta ble gromt! :applause::D Kolonnekjøring til Tønsberg neste helg med 2x e34? ;)

ble bra med sommerhjul jaa :)

kanskje vi skulle fått til det, avtaler nærmere 8)

Rå bil dette her! 4.0 med manuell er rimelig hyggelig å ferdes rundt i. Godt å se denne blir bedre for hver dag som går, hehe:)

Gleder meg til å se denne til sommeren på noe treff:)

ja, er fin bil og kjøre rundt i, mange som glaner! :mrgreen: prøver så godt jeg kan og ta vare på den og fikse den opp, blir gjort mye småplukk hele tiden.. sånne småting jeg bare må få skikkelig og ikke 50%.. :)

og gleder meg selv til treff, og for og se din :) må nesten komme engang og se på noen av alpinane hvis du ikke bor for langt unna? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen Sørlie! Detta ble gromt! :applause::D Kolonnekjøring til Tønsberg neste helg med 2x e34? ;)

ble bra med sommerhjul jaa :)

kanskje vi skulle fått til det, avtaler nærmere 8)

Rå bil dette her! 4.0 med manuell er rimelig hyggelig å ferdes rundt i. Godt å se denne blir bedre for hver dag som går, hehe:)

Gleder meg til å se denne til sommeren på noe treff:)

ja, er fin bil og kjøre rundt i, mange som glaner! :mrgreen: prøver så godt jeg kan og ta vare på den og fikse den opp, blir gjort mye småplukk hele tiden.. sånne småting jeg bare må få skikkelig og ikke 50%.. :)

og gleder meg selv til treff, og for og se din :) må nesten komme engang og se på noen av alpinane hvis du ikke bor for langt unna? :)

Godt å høre:) viktige å ta vare på Alpinaene !

Bare å komme utom å titte på bilene og slå av en prat, veldig hyggelig det. Spent på å se din også, ikke hver dag man møtes med slike biler! Jeg bor i Asker/Sandvika så er vel ikke så ille langt i fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...