S.Hafsmo Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 B10 ligger mellom gode 100k og 250k+ her i landet. Det er ihvertfall der i hugget de 3-4 bilene jeg har sett har ligget. Kan hende at jeg husker feil, og at den B10 bi-turboen var 350k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Peeent Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 B10 ligger mellom gode 100k og 250k+ her i landet. Det er ihvertfall der i hugget de 3-4 bilene jeg har sett har ligget.Kan hende at jeg husker feil, og at den B10 bi-turboen var 350k. Såppas ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 får bare gjøre denne helt strøken og fin så neste man som tar over bilen blir fornøyd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ja, jeg tørr ikke selge min bil før den er bortimot fri for skavanker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 B10 ligger mellom gode 100k og 250k+ her i landet. Det er ihvertfall der i hugget de 3-4 bilene jeg har sett har ligget.Kan hende at jeg husker feil, og at den B10 bi-turboen var 350k. er det kanskje muligheter for og få igjen litt for denne en vakker dag og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Fyfaen Sørlie! Detta ble gromt! Kolonnekjøring til Tønsberg neste helg med 2x e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Rå bil dette her! 4.0 med manuell er rimelig hyggelig å ferdes rundt i. Godt å se denne blir bedre for hver dag som går, hehe:) Gleder meg til å se denne til sommeren på noe treff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Fyfaen Sørlie! Detta ble gromt! Kolonnekjøring til Tønsberg neste helg med 2x e34? ble bra med sommerhjul jaa kanskje vi skulle fått til det, avtaler nærmere Rå bil dette her! 4.0 med manuell er rimelig hyggelig å ferdes rundt i. Godt å se denne blir bedre for hver dag som går, hehe:) Gleder meg til å se denne til sommeren på noe treff:) ja, er fin bil og kjøre rundt i, mange som glaner! prøver så godt jeg kan og ta vare på den og fikse den opp, blir gjort mye småplukk hele tiden.. sånne småting jeg bare må få skikkelig og ikke 50%.. og gleder meg selv til treff, og for og se din må nesten komme engang og se på noen av alpinane hvis du ikke bor for langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Fyfaen Sørlie! Detta ble gromt! Kolonnekjøring til Tønsberg neste helg med 2x e34? ble bra med sommerhjul jaa kanskje vi skulle fått til det, avtaler nærmere Rå bil dette her! 4.0 med manuell er rimelig hyggelig å ferdes rundt i. Godt å se denne blir bedre for hver dag som går, hehe:) Gleder meg til å se denne til sommeren på noe treff:) ja, er fin bil og kjøre rundt i, mange som glaner! prøver så godt jeg kan og ta vare på den og fikse den opp, blir gjort mye småplukk hele tiden.. sånne småting jeg bare må få skikkelig og ikke 50%.. og gleder meg selv til treff, og for og se din må nesten komme engang og se på noen av alpinane hvis du ikke bor for langt unna? Godt å høre:) viktige å ta vare på Alpinaene ! Bare å komme utom å titte på bilene og slå av en prat, veldig hyggelig det. Spent på å se din også, ikke hver dag man møtes med slike biler! Jeg bor i Asker/Sandvika så er vel ikke så ille langt i fra deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 det er ikke lange biten nei må nesten få til noe der, sender deg en PM når jeg har tid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 det er ikke lange biten nei må nesten få til noe der, sender deg en PM når jeg har tid jeg KJEMPE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 random bilder.. og våknet opp til det her i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Møkka snø! her i Tønsberg regner det bare heldigvis! ikke at det hjelper meg noe, siden bilen står på bukk i garasjen igjen Du legger ikke om til vinterhjul ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 håper været blir bedre, ellers måå dere ta med et telt jeg kan stå under, haha nei, jeg kjøper heller nye dekk ihåp om bedre feste.. nå bare spinner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå