haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 kor du fikk tak i den klistermerke på frontruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Vil tippe Hogstad Trading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Stemmer ganske så bra det han har masse fler merker og, bare og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 ble en liten tur på vårtreffet til bmwccn på vallehovin på lørdag fikk leid vaskehallen til ris bilglass som var rett utenfor treffet, så fikk vasket den kjapt der før vi kjørte inn har ikke så mange bilder egentlig, kom så sent så er nok derfor det ikke ble tatt så mange! hvis det er noen som har noen bilder er det bare og poste i vei alltid kos det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Utrolig nydelig bil du har, Joachim!! Nyt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 takk takk! prøver og nyte den så godt jeg kan jeg! møtte gamle eier av den som tok den inn på treffet, det var veldig morsomt ny sticker i frontruta, igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Ser utrolig lovende ut det her Joachim! Liker stilen Kan jeg spørre om hva fargekoden er? Skal få lakkert e30'n min i løpet av måneden og den farga er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 litt fler bilder fra treffet har også fått kjøpt skinnpleie, så jeg får farget opp sidestøtten på setet litt igjen, håper det gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Edit: Hmm.. Du har allerede posta bildene MINE ser jeg.. Hehe, bra at de falt i smak da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Du mangler oblater! ser så tomt ut uten merker :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Du mangler oblater! ser så tomt ut uten merker :/ var vel slutt på oblata fra 1 mai.. ser jo cleanere uten da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 ja vet, men jeg beholder mine iallefall for det ser så tomt ut uten oblater :S iallefall på skilter med utsparring til de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 oblatene gikk til dundas 1 mai ja bort med dem! bestiller nye skilter ( IGJEN ) når dem får skilt som er til uten oblater rett før treffet byttet jeg til helt svarte skiltplater, er vell 3 settet med skiltplater som jeg prøver.. haha! men jeg fikk nye plater av GS som jeg lurer litt på og montere, eller om jeg skal ha de helt svarte.. uskker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 sannhetens time har kommet.. var hos en bmw guru i dag, siden bilen har småfjuska litt og ikke gått helt reint, begynt og stoppe inn i kryss nå i det siste, så må starte den opp igjen ogsånt.. skikkelig dritt! så da dro jeg til en kar som driver mye med bmw og kan det meste, når jeg starta opp rista han bare på hode.. og når vi begynte og se på ting som var plassert i motorrommet ble det ikke bedre, abs`n er sveisa på skjevt osv.. samt de som har bygd om bilen til manuell har ikke helt vist hva de har drevet med.. for det var da den begynte og krangle, når den ble bygd om.. derfor får jeg ikke toppfart på motoren og litt annet som spiller inn, alt ble litt mer klart for meg og når jeg kom til en som kunne det såpass bra! så jeg må ha en ny tomgangsregulator, nytt gassspjeld, pluss noe bakerst på innsuget.... noe som ikke blir gratis for og si det sånn den gikk også med altfor feit blanding, så det må også gjøres noe med! så dette var en liten nedtur for meg, men hvis det er det her som skal til for at jeg får full effekt og at den går helt reint så er det ikknoe og lure på! jeg vil ha noe som går reint og ikke fjusker! så jeg får bytte dette og dra tilbake og se hva vi gjør da håper det er lyd i tunnelen, bilen har vært på mange feilsøkninger for og få bort problemet, så håper det er dette som skal til det er litt pga dette at det ikke ble noen tur til bud, for tørr ikke og dra så langt med en bil som ikke spiller på samme lag som meg.. men har også fått kjøpt nye bakbremser som er på vei i posten redstuff klosser med skikkelige skiver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Ser ikke problemet. Hvorfor skal du bytte gassspjeldet? er det sprekker i det? Hva mener han med at du ikke får toppfart på motoren? det henger sammen med hvilken girkasse som blir brukt og utveksling på diff. Veivhusventilasjonen på baksiden av innsug er vanlig feil for de symptomene du har. det er kun en pakning som skal byttes. Synes det er merkelig av deg og gå ut å si at han som har bygget bilen har bygget den jalla når du selv kjøper brukte skiver og klosser som du skal montere på den. At abs sentralen står skjeivt har ikke en dritt å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå