Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husk at når du bygger lyd, så er strøm en særdeles viktig faktor. Og støydemping må heller ikke oversees...

Dette er to faktorer som lett blir oversett, og resulterer ofte i feil oppsett både kronemessig og lydmessig.

Selv er jeg totalt hektet på Phoenix Gold sin MS-serie fra tidlig 90-tall. Er forsterkere som var langt forut for sin tid... Når E21 og E28 er ferdig, skal jeg bygge meg en lydbil med all den bilstereoen jeg har liggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøm skal jeg nok få fikset ganske greit med tanke på at jeg jobber med det hver dag nesten :) men først blir det bare og bytte ut høytalerene så man faktisk kan høre på musikk, så får det heller bli mer serriøst da tid og penger strekker til, må få ferdig e28`n også til sommeren, så har litt og drive med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig bil du har kjøpt deg!

Jeg er skammelig sjalu. :D

Tror ikke du trenger og endre så mye på den. Fokuser heller på og holde den strøken. ;)

Takk, er vell heller jeg som burde være slitt sjalu på deg, for din er fin! Først skal jeg få den i den standen den fortjener så får vi se etter det ;)

Grattis med en nydelig førstebil! :D Hold den strøken, og kos deg med at du har den feteste bilen i Nittedal :D
Hehe, tusen takk ;) morro og høre at så mange liker den, ingen formumhelter som har kommentert noe negativt enda, morro :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...