Orjan Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 9 og 10,5 x 18" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 der kom det en tråd ja skal følge med her felgene er 9 og 10.5x 18 og kommer fra e31. de ble kjøpt nye i 2008/09 og han som hadde den før meg betalte vel ca 27k for de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Der kom riktig info ja! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 der kom det en tråd ja skal følge med her felgene er 9 og 10.5x 18 og kommer fra e31. de ble kjøpt nye i 2008/09 og han som hadde den før meg betalte vel ca 27k for de da. RÅTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 lurer på og bygge meg opp nytt anlegg i bilen, noen som har noe forslag? evt en tråd jeg kan lese litt om lyd i e34? må jo være mulig og få litt go lyd i denne føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Du har jo 8'r sørlie..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 ja, Annlegg er jeg enig i! Søk rundt på nett. er mye forskjellig løsninger. Du må først tenke på hvor mye penger du skal invenstere i annlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Husk at når du bygger lyd, så er strøm en særdeles viktig faktor. Og støydemping må heller ikke oversees... Dette er to faktorer som lett blir oversett, og resulterer ofte i feil oppsett både kronemessig og lydmessig. Selv er jeg totalt hektet på Phoenix Gold sin MS-serie fra tidlig 90-tall. Er forsterkere som var langt forut for sin tid... Når E21 og E28 er ferdig, skal jeg bygge meg en lydbil med all den bilstereoen jeg har liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 strøm skal jeg nok få fikset ganske greit med tanke på at jeg jobber med det hver dag nesten men først blir det bare og bytte ut høytalerene så man faktisk kan høre på musikk, så får det heller bli mer serriøst da tid og penger strekker til, må få ferdig e28`n også til sommeren, så har litt og drive med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Helt nydelig bil du har kjøpt deg! Jeg er skammelig sjalu. Tror ikke du trenger og endre så mye på den. Fokuser heller på og holde den strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Grattis med en nydelig førstebil! Hold den strøken, og kos deg med at du har den feteste bilen i Nittedal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 aldelest RÅTT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Helt nydelig bil du har kjøpt deg!Jeg er skammelig sjalu. Tror ikke du trenger og endre så mye på den. Fokuser heller på og holde den strøken. Takk, er vell heller jeg som burde være slitt sjalu på deg, for din er fin! Først skal jeg få den i den standen den fortjener så får vi se etter det Grattis med en nydelig førstebil! Hold den strøken, og kos deg med at du har den feteste bilen i Nittedal Hehe, tusen takk morro og høre at så mange liker den, ingen formumhelter som har kommentert noe negativt enda, morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Utrolig fin bil du har fått deg Sørlie! Og den v8'n, magiisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Du er heldig du Denne var verd og vente på tenker jeg. Blir spennende og se denne når du får jobba litt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå