Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

men lurte også på en annen ting, hva er det her for noe? er det noe justering til lysene fremme? for jeg har nemlig ikke noe justering på det nuu..

iphone018-13.jpg

iphone020-8.jpg

Motor til sentrallås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer mot karbonfiberlook. Dette er selvfølgelig en helt subjektiv smakssak, men jeg synes ikke karbon-look tilhører noen steder.

karbonfiber skal brukes for å redusere vekt, alt annet blir for meg M5 emblem på 518i.

Nå kan det selvfølgelig være at noen synes karbon er en kjempefin overflate, og det kan jeg alltids respektere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin Alpina! Ville vært forsiktig med å gjøre noe med listene. Da er det kanskje lurest å gjøre noe man kan ta vekk senere, evt få tak i andre lister. Dette er jo en typisk bil som blir vært mer og mer for entusiaster, og entusiaster vil ofte ha bilen akkurat slik den forlot fabrikken.

For all del, jeg er ikke fan av treverk i bil heller, men ville nok ikke ødelagt det som sto i bilen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 poeng te deg rublings.. ellers forstår eg ikkje va så er så galt med treet.... bmw laga faktiskt dette smykke med det!! da bør det være der er min mening... hadde bmw ønska seg folie fra biltema så hadde di sikkert hatt råd å sette det i... men ska du i det heile finne på å gjør noe med listene så ville eg skaffa et extra sett å lakka di samme farge som bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig litt glad i treverk selv. Det gjør et kaldt og kjipt interiør varmt og eksklusivt.

karbon og alu-lister forbinder jeg med 3-serier og ungdom.

Det har du forsåvidt rett i. Min E34 har dog ingen lister :D Ikke alt passer alle biler, og hvis jeg skulle valgt en annen farge på disse listene måtte det ha vært svart pianolakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart pianolakk var faktisk planen i min E34, helt til jeg plutselig ble glad i treverket. ;)

Har selv skrudd Mercedes i 2,5 år, så treverk er jeg vant til. Noe ikke mange tenker på er at det finnes mange forskjellige treverk. Nøttetre er det litt mørke mener jeg, og det er pent. Lyst treverk er skikkelig fy-fy i min bok iallefall.

Dette er vel nøttetre:

9713d1323838469-official-2012-mercedes-sl-r231-mercedesbenzs-klasse-w140-medium-1893_2.jpg

ag_07s550_interior.jpg

Dette syns jeg derimot ikke er pent:

mercedes-benz-s-class-2009-chromite-black-metallic-saloon-with-designo-wood-interior-eab5c114e9cb60a9918de65f6e3cec60-m2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...