Gå til innhold

Spotify via iphone på dynavin/hualigan

Anbefalte innlegg

Når en kobler iphone til dynavin/hualigan spilleren, kan en kjøre spotify og skifte sanger på rattet i E39?

Hvis ikke skal det vel gå og bruke DICE'n jeg har hvis spilleren har line inn på baksiden, ibus signalene og strøm til dice vil jo fremdeles kunne hentes selv om en har dynavin/hualigan.

Men spørsmålet var som sagt om dynavin/hualigan tillater spotify via iphone og ikke minst skifting av sanger der på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg neppe dessverre, da iPhone/iPod tilkoblinga automatisk går inn på standard spilleren til enheten, jeg har vertfall ingen mulighet til å velge en annen mediaspiller på min iTouch når den er stasjonert i bilen. Men jeg tørr ikke å si det 100%.

Edit: Når jeg tenker meg om, så tror jeg det er mulig alikevel.

Dette svaret ble nok klok av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge! Jeg oppdaterte spotify og ios 5.01, nå er det bingo om spotify vil skifte på rattet eller ikke med dice. Setter i hualigan i morgen, satser på gull og grønne skoger da:-) Hadde det ikke vert for de gode intregasjonsmulighetene mellom iphone og bil musikkmessig så hadde det blitt android for lenge siden, men de er nå en annen diskusjon;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hualigan på plass, spiller spotify på rattet med sanginfo på spilleren, knall!

Å kalle spilleren plug and play er å ta litt hardt i;-) Det elektriske er jo plug and play, men å få ut den originale rammen først var et h...... ;-) Kvalitets følelse på spilleren, tja, bob bob, men dritt kult anyway til den prisen(importerte selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dette er vel med ipod på iphone, ikke spotify? Tror ikke iphone støtter bluetooth musikk(a2dp) med annet enn ipod delen. Funker iallefall ikke med spotify og hualigan, og det er irriterende for når jeg har bluetooth på så forsvinner lyden på spotify fordi iphone velger automatisk a2dp fremfor kabel når den er koblet til anlegg som støtter a2dp, og det gjør hualigan. Talentløst at en ikke har denne instillingen på iphone, enable/diasble a2dp. Har ikke testet med ipod delen og a2dp ennå. Det jeg gjør for å løse dette er en app som heter a2dp blocker, da funker det med bluetooth og lyd via kabel på iphone med spotify og bluetooth samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...