Gå til innhold

sette inn bilen for stormen?? kristiansund

Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei.

det er meldt orkan ute omtrent. begge bilene står ute, og garasjen er stappfull pga oppussing :?

det regner og lyner helt vilt ute.. jævla dritvær ass.

lurer på hvor i h... jeg kan sette bilen henn. er parkhus en smart plass tru?!? er redd ting skal begynne å fly rundt etterhvert. bossdunker, takstein etc..

ingen som har en solid garasje å lei ut da ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJør på storkaia og parkere :)

Jeg kjørte inn E30`n i garasjen, og har satt E91`n i le for at evt trær som blåser ned ikke treffer.. GIkk strømmen også her nå, så moro å sitte i mørket med middagen.. Flaks jeg har ice-nett med batteri og nyladda mac ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg satt i et lite propellfly fra widerøe i 99 på vei til danmark., Der kom plutselig den sterkeste orkanen det landet hadde hatt på over 100år..

Fikk høre at vi ikke kunne lande fordi det var et fly som hadde velta på rullebanen.. når vi så ned så vi et fly som lå på hodet! 8) var så mye turbulens i flyet at sidemannen sin kaffe plutselig lå og fløt i lufta i 5-8 sekunder før det deisa rett ned i fanget hans.. :)

Når vi omsider landet etter en time ekstra i lufta et helt annet sted i danmark var jeg sykt letta over at jeg fortsatt var i live... trodde flyet kom til å gå rett ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte ene bilen på storkaia ja :D var billig og, putta på 50 kr så fikk jeg stå til i morgen kveld.

den andre bilen satte jeg i garasjen i leiligheta. rydda unna endel boss, og skrudde sammen porten. så da berger vi vell sakene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50kr? er jo gratis lørdagsparkering frem til jul nå!!

Vært ute og sett rundt øya her nå.. Tok ikke sjansen på å kjøre mot Veiholmen ute i havgapet.. Sjøen sto så hardt over.. Men moro å komme hjem til 3-4-5 stoooore sitkagraner som har blåst ned da....-.- Offfff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. da var det kanskje ikke så billig parkering lell :P men henter nok bilen litt tidlig i morgen om det er rolig ute. like ille med stressede mødre som skal shoppe i morgen...... ; /

blåser sikker greit utpå smøla ja, lite som tar for vinden der : P er greie krefter når det veltes trær ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bør hentes før 10.00 ja :lol:

Ehja, kan si d slik at d river godt ja.. Og vel så det.. Prøve og komme seg ut og ta bilder i morgen.. Prøvde i kveld også, men regn og vindu samt sjæsprøyt gjorde det litt trasig..

Vet du om det ble bløtt på Jonas Eriksen i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...