Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! skulle gjerne hatt ett speil til venstre side til en BMW e46!

Dette haster litt pga eg skal selge bilen å ville hatt dette iorden før salg! Jeg har selve dekselet,så det som jeg trenger er igrunn selve speilopphenget med speil(elektrisk) om dekselet utenpå er knust så er ikkje det noe problem for det har jeg!

Helst i stavanger/haugesunds området! skulle hatt dette innen Torsdag 01.12.11 pga salg av bil=)

Skrevet

Godt mulig jeg har (om det er til den caben du har til salgs). Har i utgangspunktet til begge sider, men en av de er litt skadet og jeg husker ikke hvilken. Skal sjekke i morgen. Bor på Karmøy, så jeg er ikke så langt i fra.

Jeg vet ikke om du har memory eller ikke, men mine er uten memory.

Skrevet

Det er til cabben som selges ja.. en som tydligvis har hatt lite og gjør på å hat tatt å vrengt det av,så er feste helt intil som er knekt, kåpen er hel å pen så slipper heldigvis lakering. er uten memmory! karmøy er ikkje så langt nei,skal til haugesund på torsdag vertfall,så da kan jeg jo svinnte innom om du har et som er helt å pent sån funksjonsmessig ;) bare kom med ein fornufti pris så har vi ein deal :)

Skrevet

Venstrespeilet mitt er helt og komplett (det samme er forøvrig høyrespeilet, men det mangler glass), så du kan få kjøpe det om du vil.

Jeg reiser på jobb veldig veldig tidlig på torsdags morgen, men fruen er hjemme og kan sikkert gjennomføre handelen.

Jeg aner ikke hva en fornuftig pris er, noen hundrelapper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...