Fredrik 90 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Flott tiltak, bort med møkka! Neste steg for min del hadde vært El bilen Reva og så Prius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe en smart og gjøre det samme med.. Den ødela mitt første bilde av en E36 M3 i Tyskland.. Sitter langt inne enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Aldri sett lexuslykter passe bedre inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Fint med tilbakemelding Ser ut som jeg må knuse den andre lykten to ganger, har fått for mange gode forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Kjempe tiltak hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Må vell gå an å få tak i noe dynamitt og blåse dritten i fillebiter? Flott tiltak forøvrig, eneste gangen jeg har blitt glad for å se en Lexuslykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Eksos, du er helten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Skal vell kanskje være mulig å bruke dynamitt til å sprenge shiten ja, skal undersøke! Har eventuelt en kriseløsning på 90 tonn med kraftige belter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå