sondreh Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Heysann, snart jul og fin tid til å kjøpe deler i gave! Var alt for uheldig i helgen og dro av veien med e34 min og landa på taket, så nå selges mang deler for gode priser: Svart skinninteriør, meget pent. Litt slitasje på førersete mot døra, ellers greit, strøken dash, svarte dørtrekk som ser 100% ny ut. Svart taktrekk samt bagasjeromstrekk. m5 ratt m5 girstang (shortshift kan følge med) M-sport matter M-sport pedalsett Riegerleppe og catkiller fra Mercedes som er lakert (kommer fargekode senere) Orginal sota blinklys Diverse lykter (må se nermere på hvilke som berget) Orginal e34 Bakfanger venstre bakdør Orginal BMW sperr (litt usikker på hvilken utveksling) 15" vinterfelger (dårlige dekk) 19" chrome GS felger (splitter nye dekk) e39 2,5l tds motor med chipa hjerne (287.000km nylig skiftet vannpumpe, termostat og sirkulasjonspumpe) 525 tds girkasse Det meste av understell på bilen er m5, men de begynner å bli cirka 3 år gamle så ser for meg at folk kjøper nytt istedenfor, men om noen er i nød er det bare å si ifra! Har ingen anelse om dette er alle delene som kan selges, så spør om det er noe du kunne tenkt deg så skal jeg se om det fortsatt lever.. Har ikke satt noe fast pris så bare å kom med bud! PS: ikke vær redd for å gi bud Bilder skal jeg prøve å få tatt fortest mulig! Ta kontakt på mail, pm eller telefon! Sondre_1993@hotmail.com Tlf: 93806199 (send melding hele døynet, men helst ring etter 15.00) Mvh Sondre Lernes Hansen
sondreh Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Hvor i landet ? Kyrksæterøra. 10 mil vest for Tr.heim
sondreh Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 mye for skinnsetene? selger helst komplett
R_S_N_89_bmw Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 hva slags pris på interiøret komplett????
Morty999 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 pris på shortshift og det som hører til ?
sondreh Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 hva slags pris på interiøret komplett???? Stoler fram og bak, dashbord, lister, tak- og bagasjetrekk: 5000,-
sondreh Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 pris på shortshift og det som hører til ? tenker du med m5 girstanga og det todelte skinne rundt ?
TheIronic Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 pris på shortshift og det som hører til ? tenker du med m5 girstanga og det todelte skinne rundt ? Interessert i dette jeg og!
stenils2 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 pris på de sota baklykta? og har du angeleyes til e34?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå