joggis Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 hei, nærmer meg slutten på et e34 535 turbo prosjekt, men har noen spørsmål. Er et halvt år siden jeg sist skrudde på bilen, holder på å koble opp ledningsnette nå. har 3 ledninger jeg lurer på hvor skal, de sitter der med hjernen, eller kdfi sprut som jeg har. noen som vet hvor disse luringene skal? lurer også på om dette er riktig tilkobling av oljetilførsel på kkk k27 turboen er det en spessiel grunn til at det er 2 tilkoblinger for triggersignal på denne motoren? har en nede, forran på motoren 60-2 type, men på dette ledningsnette var det også en på pluggledningene, er 2 inganger på ledningsnette. Vet ikke om dette har noe å si eller om jeg bare skal la vær å koble til den som er på pluggledningene legger også ved et bilde av tps'en, den typen her skal vell fungere? har stått på en e34 535 med automat noen som har noen gode ideer for å forlenge gasswiren? bare til å kjøpe en girwire for sykler å fikse til eller? har snudd innsug, så trenger en litt lengre en. takk for all hjelp, så satser vi på oppstart før jul
Kvasi Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Vet ikke svaret på noen av spm dine, men jeg ville ikke stolt på ei slangeklamme på oljeslangen.
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 de på tess sa at de slangeklemmene skal være god for opp til 8 bar, er kon på innsiden også, alt av slanger osv er kjøpt på tess
Kvasi Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Er sikkert det når den er ny og fin og hverken har begynt å ruste eller gnikke mot etellerannet, men hvorfor fikk du de ikke til å presse slangene når du kjøpte de? Billig forsikring mot at turboen skal gå åt skogen etterhvert..
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Er sikkert det når den er ny og fin og hverken har begynt å ruste eller gnikke mot etellerannet, men hvorfor fikk du de ikke til å presse slangene når du kjøpte de? Billig forsikring mot at turboen skal gå åt skogen etterhvert.. kunne vell sikkert fått gjort det, men nå er planen bare å få allt til å funke, så skal jeg bytte slangene ut med ståomspundete og få an fittings.
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 ingen som sitter på noe info rundt dette?
T. Thøgersen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Kan prøve å hjelpe litt. 1:Skeptisk til den olje-tur-koblinga di, hvis jeg ikke har misforstått bildet ditt så går oljen inn på siden, åssen er retur da? Den må være "fritt fall" , tror det fungerer dårlig med tur/ retur ut fra siden. 2: Det med triggersignal fra pluggledningen er vel muligens for sync/home hvis du skal kjøre sekvensiell styring? Hvis ikke, skal det holde med triggeren på veiva, uten at jeg har vært borti disse Kdfi-greiene. 3: Du kan med all sannsynlighet bruke den TPS'n.
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Kan prøve å hjelpe litt. 1:Skeptisk til den olje-tur-koblinga di, hvis jeg ikke har misforstått bildet ditt så går oljen inn på siden, åssen er retur da? Den må være "fritt fall" , tror det fungerer dårlig med tur/ retur ut fra siden. 2: Det med triggersignal fra pluggledningen er vel muligens for sync/home hvis du skal kjøre sekvensiell styring? Hvis ikke, skal det holde med triggeren på veiva, uten at jeg har vært borti disse Kdfi-greiene. 3: Du kan med all sannsynlighet bruke den TPS'n. er frittfall på oljen, den kommer fra nedsiden og rett inn i blokken, viav en 5 cm slange, så det skal være greit. Takk for info angående det med trigger signalet, det var 2 innganger på ledningsnette, så kan vell ikke gøre noe skade ved å koble opp begge 2.
T. Thøgersen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Det velger du nok i oppsettet på sprutet om den inngangen skal være aktiv eller ikke, kommer jo an på om du skal kjøre wastespark eller sekv.
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Det velger du nok i oppsettet på sprutet om den inngangen skal være aktiv eller ikke, kommer jo an på om du skal kjøre wastespark eller sekv. ja, fant ut av det. Fant det i bentley håndboken. Her er bilde: men sliter fremdeles litt med det andre, vet ikke helt hva jeg skal søke på for å finne det heller.
Morty999 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 han kjører jo fordeler, det ser dere her. da trenger du kun trigger på veiv..
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 han kjører jo fordeler, det ser dere her. da trenger du kun trigger på veiv.. har du noe forslag angående det med ledningsnette, hvor de 3 kontaktene skal kobles? de som sitter der hjernen sitter.
joggis Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 e30 318i m40 har ganske så lang gasswire tenkte å bare kjøpe sykkelgirwire fra biltema eller noe og bare flytte over festene fra den orginale gasswiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå