Gå til innhold

Masse div deler fra bmw 525tds touring E34 94mod selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, ok sorry, den på bmw har elektrisk stopp, den trenger +. Den andre du prater om er kaldstart, forskyving av tenning.

• 1 month later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

Batteri er ikke noe som pleier å være bra, så dem tør jeg ikke å selge. så beklager den.

Skrevet
  Aleks558 skrev:
pris på skinn interiør? helst så komplett som mulig pga alt bak i min av paneler å gulv å slikt er borte :-P

4500kr så for du et totalt komplett skinninteriør, seter,dørsider,alt av plast deler og eventuelt gulvteppe om du trenger det. PS skinnsetene har armlener ;)

Skrevet
  Aleks558 skrev:
om du sender meg noen ordentlige bilder av det tror jeg nesten vi har en deal :)

Bilder kan vi fikse, men er det no spesifikt du tenkte på? setene er ikke helt 100% strøkne da,ingen hulle og slikt tull, men ene sittedyna bak, er noe slitt. så behøver dem en rens. har overhode ikke hatt tid til slikt. men så det er sagt, så har jeg sett seter i mye værre stand en disse, til en langt høyere pris :wink:

Skrevet
  Aleks558 skrev:
tenkte på generelt bilder av interiøret :) hadde vært deilig med noen ordentlige seter i herrevogna :)!

Kan fikse bilder i morra. men må huske det, er så glemsk av meg #-o

Skrevet

Er så jævla my regn her akkurat nå, å da blir det no skit å ta bilder. men skal få tatt så snart det er bittelitt opphold. forhåpentligvis da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...