Gå til innhold

Gjensidige forsikring

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Kven er det som ikkje får økning på forsikringspremien! :wink:

Vil du gjera noke med da, so sjekker du opp kva forsikringane dine vil koste i andre selskap. So bytter du eller seier du at du vil ha lågare premie i ditt nåverande selskap. (viss du får lågare premie andre plasser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye lavere, gikk fra 11.600,- 12.000km kjørelengde og full kasko ned til 7.700,- med 16.000km kjørelengde full kasko ;) Grunnen til det er at jeg bytta til unisonforsikring, og de kunne gi meg mye lavere pris. Dagen etter ringte Gjensidige og ville ha meg tilbake som kunde, og tilbød meg samme pris og forsikring som unison.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk økning i forsikring total 1200 kr for bil til neste år.Total premien er 6602 kr, E39 520 12000 km/år. Jeg lurer på om noen som får økning også?

bonus har du da?

Mitt selskap justerte opp prisen 2000.- totalt for neste år.

Jeg betaler 1800.- i året på min e39 528 med 8000km og ansvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk økning i forsikring total 1200 kr for bil til neste år.Total premien er 6602 kr, E39 520 12000 km/år. Jeg lurer på om noen som får økning også?

bonus har du da?

Mitt selskap justerte opp prisen 2000.- totalt for neste år.

Jeg betaler 1800.- i året på min e39 528 med 8000km og ansvar

%

Jeg har full kasko. 75% 2. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 39 2001 modell 520 og forsikringa mi i Gjensidige, selv med "nito rabatt" ble dyrere enn å gå til nemi forskring sitt tilbud. Delkasko og 12 0000 km i året og tror det var 50% bonus fra tidligere biler.

For å få den "fantastiske" rabatten måtte jeg også ha 3 forsikringer eller fler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor fikk du beskjed om det? Jeg er selv totalkunde hos gjensidige, men har ikke sett noe ang. økning i prisen... Jeg betaler 8000,- for en e34 520iat 92 mod, reiseforsikring pluss og innbo. 30% bonus, 24 år. IF ringte meg også nylig for å gi meg pris... skulle få 40% bonus, men prisen jeg fikk var nærmere 9000,-

Kanskje jeg bør sjekke ut unison. Tilbyr de alle forsikringer eller kun bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor fikk du beskjed om det?

Sammenligner med året før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er totalkunde i DNB (beste huslånrenten på markedet for oss mellom 18 og 24 eller noe sånt) Der er jeg ca 1500kr under gjensidige. 50%bonus på 523 e39. totalpris ca 6600/16000km

Når jeg sjekket pris på e91 ble gjensidige og if minst 3000kr dyrere. Jeg syns ikke 15000kr i året for en bil til 300k for full kasko med 50% på meg som 23åring er spes gale..:) Jeg betalte jo tross alt 19000kr for full kasko på e39en for 2år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler hos gjensidige: 17.280,- for fullkasko 12.000km (uten leiebil, 8000,- egenandel) på 01 320d 136hk.

Bonus: 40%

Det endte på ca. 15k dette året, pga. vi fikk igjen litt kundeutbytte, og noe ungdomsavtale greier uten ulykker.

Da er én fører 23, og én fører 22 (fremtil februar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle selskaper må sette opp prisen etter ett år, kalles indeksregulering og for å beholde "konkurransen" i markedet. Er forsikringsrådgiver for Codan forresten. Det dummeste jeg vet er folk som får ett tilbud fra ett annet selskap og deretter blir ringt opp av nåværende selskap og får plutselig SAMME pris, vil ikke dette da si at ditt nåværende selskap har tatt for mye betalt alle årene du har vært kunde??! burde være en tankevekker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...