Turbo-HF Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Ønsker å bytte komplette 15" Nokain Hakka-dekk på stålfelg med kapsler mot piggfrie hjul. Bilder er i prosjekttråden min. (Har også vinterhjul til E30 ix.) Noen som vil ha piggdekk?
hao Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Er svært interessert i det man blir vel vanskelig med frakt NT/hovedstaden. Har nye piggfrie (mener det er Hakkapelita)
Turbo-HF Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Er svært interessert i det man blir vel vanskelig med frakt NT/hovedstaden.Har nye piggfrie (mener det er Hakkapelita) Må vel sendes med Bring eller Schenker, i tilfelle?
Turbo-HF Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Hvordan er tilstand på de da.?Gammel? Ikke hatt dem så lenge, ser bra ut!
ruben92 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Jeg har funnet ut at jeg trenger piggdekk jeg, viste seg at di piggfrie jeg kjøpte var helt ubrukelige når snøen kom nå Så kan bytte fire stk Piggfrie dekk på 15" stålfelg. Ganske bra spor på di, men er ikke sikker på Merke og eksakt dimensjon akkurat nå, men kan få sjekka det i morgen!
Turbo-HF Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Jeg har funnet ut at jeg trenger piggdekk jeg, viste seg at di piggfrie jeg kjøpte var helt ubrukelige når snøen kom nå Så kan bytte fire stk Piggfrie dekk på 15" stålfelg. Ganske bra spor på di, men er ikke sikker på Merke og eksakt dimensjon akkurat nå, men kan få sjekka det i morgen! Passer de til min og ikke føles ubrukelige, så gjerne!
ruben92 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Passer vel på din siden di passer på min? Er ubrukelige med tanke på at jeg bor midt i en bakke utpå bygda
Turbo-HF Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Hvor i Oslo holder du til da ? I nærheten av Lysakerområdet
ruben92 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Ok, bare send nummeret ditt og adressa di på PM. Så kommer jeg innover på fredags kveld, eller lørdags formiddag
Turbo-HF Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Ok, bare send nummeret ditt og adressa di på PM. Så kommer jeg innover på fredags kveld, eller lørdags formiddag Høres bra ut, sender deg pm nuh!
Turbo-HF Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Usikker på om jeg bytter likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå