Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringene fungerer utmerket entet det er sommer eller vinter eller høst eller hull i veien eller ny asfaltert vei. CCFL ringer er ikke en pære med glødetråd som kan for eks. få skader ved bråe humper osv.

Skrevet

CCFL er jo små lysstoff-rør, har lest at ristninger kan medføre sprekker osv. De fleste som selges idag vel støpt inn med plast, noe som bør forsterker de betraktelig.

Men CCFL har alltid hatt en svakhet ved kulde, tennerene sliter med å antenne røret og de trenger litt tid på å få fullt lys. De orginale med LED-lys tåler kulde uten noe problem.

Jeg syntes CCFL ser mye bedre ut enn de få LED-ringene som passer den gamle E53, og håper CCFL har blitt bedre enn de var.

De koster også 1/3 av LED.

Skrevet

ja jo, men jeg kjørte no med det i 2år på min gammle E36 som ble kjørt av 72 000km av meg før salg aldri noe tull på vinteren, skiftet to ballaster så klart ,men det er jo slite del.

Skrevet

CCFL er jo ganske bra, har brukt dem på min gamle M3.. Funka som gull :) Vinter som sommer.. Hadde relativt stive dempere og så var mye vibrasjoner og den overlevde... :D

Skrevet

ccfl funker fint og tåler mye så lenge du kjøper kvalitet og de fleste settene på markedet nå er gode. Har et sett igjen til e46 facelift vis det er det du har

Skrevet

Takk.

Monteringen er det nok endel som kåler til ja, men det skal nok gå fint. Fikset forøvrig pixlene i instrumentet akkurat nå...digg, det har drøyd, hehe

Jeg har en E53 X5, men takk for tilbudet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...