Papperboy Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 *liker* blir det mye i frakt fra turner eller?
milhouse Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Handla den på cae-shifting.de, kostet ca det samme som performance delene fra turner. Buret er ikk epolert, skal lakke det i bilens farge. @LeifHarald. Send meg en PM så kan jeg sjekke opp prisen. Kjøpte det via ett firma som gjorde det litt billigere!
bård Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Tror frakta kom på 2500-3000, men var jo 52kg i denne bestillingen, så syntes ikke det var ille.le sendt med UPS så det gikk ganske kjapt:) kult med bur i bilens farge da, den shifteren ser heftig ut, har du prøvd den selv?
bård Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Trenger litt hjelp ang e90'n her, noen som har peil? er helt blank på i-drive.. viewtopic.php?f=1&t=210715&p=2232968#p2232968
bård Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Dette blir rått!! Skal følge med her Takk for det, må bare få kommet igang med snekringen så garasjen snart er klar, begynner å bli rastløs med å komme igang med bilen nå. Kjøpte delene for å få motivasjon til å komme igang med garasjen, så får se hvor bra det funker.. Noen eksperter på e90 og I-driver her da? se problem lenger opp..
milhouse Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Tror frakta kom på 2500-3000, men var jo 52kg i denne bestillingen, så syntes ikke det var ille.le sendt med UPS så det gikk ganske kjapt:)kult med bur i bilens farge da, den shifteren ser heftig ut, har du prøvd den selv? Blir ikke så veldig kult da jeg kommer til å gå for en 1 serie grå farge på bilen, må prøve å gjøre bilen litt anonym! Tenkte mye på imola og Montecarlo blå. Den blåfargen bør du vurdere. Estorill blå bare litt finere. http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x-m-forum/77578-estoril-vs-monte-carlo.html Jeg har ikke prøvd den enda. Bilen er langt fra ferdig, men mars/april får jeg testet den. Driver med samme prosjekt som deg, retter sagt har en kompis som gjør det for meg! Svigers bor i Skien så får kommer innom så vi kan sammenligne litt når min er oppe å går.
bård Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Tror frakta kom på 2500-3000, men var jo 52kg i denne bestillingen, så syntes ikke det var ille.le sendt med UPS så det gikk ganske kjapt:)kult med bur i bilens farge da, den shifteren ser heftig ut, har du prøvd den selv? Blir ikke så veldig kult da jeg kommer til å gå for en 1 serie grå farge på bilen, må prøve å gjøre bilen litt anonym! Tenkte mye på imola og Montecarlo blå. Den blåfargen bør du vurdere. Estorill blå bare litt finere. http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x-m-forum/77578-estoril-vs-monte-carlo.html Jeg har ikke prøvd den enda. Bilen er langt fra ferdig, men mars/april får jeg testet den. Driver med samme prosjekt som deg, retter sagt har en kompis som gjør det for meg! Svigers bor i Skien så får kommer innom så vi kan sammenligne litt når min er oppe å går. Utrolig fin farge ja, er absolutt en kandidat det! Er det e46 du bygger eller er z3m du stæsjer opp? Du får si ifra hvis du skal til skien utover når prosjektet er godt igang/ferdig så får vi sparket litt dekk..
bård Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Fikk en liten julegave fra turner i dag også, men jaggu fikk jeg ikke feil igjen, så de får sende en gang til. Sist fikk jeg alcantara girbelg og performance girkule, men da var kula for bil med 5 gir, så jeg sa ifra og de skulle sende ny. Nå fikk jeg den nye, men da var det vanlig girkule i skinn, så da er det mulig det kommer noe alcantara girbelger til salgs snart, trenger jo ikke 3 stk.. Fikk også GoPro HD2 så det må prøves på dieselpurka en dag, nå kom det jo litt snø her ikveld også, da ble det glatt med sommersko så måtte jeg bite i det sure eplet å bytte til vintersko.. Årets siste tur med sommersko..
milhouse Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Tror frakta kom på 2500-3000, men var jo 52kg i denne bestillingen, så syntes ikke det var ille.le sendt med UPS så det gikk ganske kjapt:)kult med bur i bilens farge da, den shifteren ser heftig ut, har du prøvd den selv? Blir ikke så veldig kult da jeg kommer til å gå for en 1 serie grå farge på bilen, må prøve å gjøre bilen litt anonym! Tenkte mye på imola og Montecarlo blå. Den blåfargen bør du vurdere. Estorill blå bare litt finere. http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x-m-forum/77578-estoril-vs-monte-carlo.html Jeg har ikke prøvd den enda. Bilen er langt fra ferdig, men mars/april får jeg testet den. Driver med samme prosjekt som deg, retter sagt har en kompis som gjør det for meg! Svigers bor i Skien så får kommer innom så vi kan sammenligne litt når min er oppe å går. Utrolig fin farge ja, er absolutt en kandidat det! Er det e46 du bygger eller er z3m du stæsjer opp? Du får si ifra hvis du skal til skien utover når prosjektet er godt igang/ferdig så får vi sparket litt dekk.. Z3en er solgt, har glemt å oppdatere profilen. Blir prosjekt lik deg! skal si fra når jeg er på vei nedover. Send meg en pm hvis du finner noen morsomme oppgraderinger fremover!
bård Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Morro, du må få ut en tråd da!! Skal holde deg oppdatert vettu, vurderer jo selvsagt presse da:)
Testpiloten Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Skal folge med her Knalltoffe banehjul du har skaffet deg
Hansaen Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Morro, du må få ut en tråd da!!Skal holde deg oppdatert vettu, vurderer jo selvsagt presse da:) Har du peiling om slike camberstag fra Turner er noe biltilsynet bruker energi på? Har slike selv som ikke er montert ennå, men med foring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå