bård Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Morro, du må få ut en tråd da!!Skal holde deg oppdatert vettu, vurderer jo selvsagt presse da:) Har du peiling om slike camberstag fra Turner er noe biltilsynet bruker energi på? Har slike selv som ikke er montert ennå, men med foring.. Det kan nok gå litt på skjønn, men det har stortsett gått greit når jeg har hatt det på tidligere biler.
Knut Eide Bøen Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Hei, lurer litt på samme prosjekt som du har, akkurat solgt en bil og pengene brenner=) Har lett tilgang på biler fra tyskland, ser du nevner fordeler med bil fra usa? Hva innebærer dette? Tar gjerne imot tips ang godkjenning av en slik bil? for min del blir det avgjørende at det går Hilsen Knut=)
bård Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Hei, lurer litt på samme prosjekt som du har, akkurat solgt en bil og pengene brenner=)Har lett tilgang på biler fra tyskland, ser du nevner fordeler med bil fra usa? Hva innebærer dette? Tar gjerne imot tips ang godkjenning av en slik bil? for min del blir det avgjørende at det går Hilsen Knut=) Det er ikke noen fordel med bil fra usa kontra tyskland, men i forhold til å handle fra england så er det jo fordel, da absolutt alt kan flyttes over og blir riktig. Håper snekkern har tid til å sette igang tidlig på nyåret da han ikke er hjemme fra ferie før i romjulen. Håper garasjen kommer fort opp så jeg snart kan begynne å skru, klør fælt i fingerne om dagen nå..
bård Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Lenge siden det har skjedd noe her nå, har ikke skjedd noe mer med garasjen. MEN til uka begynner garasjebyggingen for fullt, så satser på at jeg kan begynne å skru litt om en mnds tid. Legger ut et par bilder fra en liten sjau jeg fikk tatt på bruksbilen i dag. Fikk vasket innvendig og utvendig, rubbet litt og polert så da så den straks bedre ut. Men den blir vel like møkkete i morgen:( Før: Etter:
bård Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Da er det klart for første mini-update av garasjebyggingen. Fikk lagt på plass og justert bunnsvill i dag. Så da er alt i vinkel, vater og vel så det. Så da kan jobben med reisverket bare begynne:) Et par bilder av dagens resultat er vel på sin plass!
bård Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Lenge siden det har vært noen update her nå. Prosjektet har stått stille siden 1M ble kjøpt i fjor, men nå er det på tide å få bilen ferdig, så da blir det bytte av skjermer og lakkering over påske. Har også handlet inn noen gromme felger til den, så gleder meg til å få den ferdig og se det endelige resultatet. Satser på å ha bilen ferdig i løpet av april, den vurderes også solgt grunnet et par andre biler som opptar plassen i garasjen.
bård Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Legger ut noen bilder fra byggeperioden i fjor, bilen har vært på BT og ble "godkjent" men må ut å vise bilen med andre baklykter ettersom kontroløren ikke likte de ledlyktene som stod på under godkjenningen. Bilen må også eu godkjennes før skiltene kan på igjen, noe som burde gå greit ettersom det aller meste er nytt på bilen. Så noen bilder.. Klar for visning av donorbil hos BT Sveising av forsterkninger i gulvet bak. Montering i motorrom. Motor på vei inn. Og på plass.. Ny olje på motor, gir og diff Litt nye deler Testing av felger før bytte av bakskjermer Første lille prøvetur:-) Denne har skylden for at prosjektet ble satt til side, men nå er jeg endelig i gang og skal ha bilen ferdig i løpet av april. Begge godbilene på plass i garasjen som ikke er helt ferdig ennå.. Var så uheldig at jeg måtte kjøre denne for jobben en dag For en bil! Men koster desverre like mye som huset så blir desverre ikke sånn på meg:-( Til slutt et bilde av nye konebilen, kjøpte den av Oberland her inne og er veldig fornøyd med den. Hadde planer om å bygge den om til M og bruke den til lekebil, men må revurdere det da jeg syntes den er litt trang innvendig. Det var litt bilder av forskjellig OT. Men nå blir det fokus på å få M3'n klar:-)
bård Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Da har jeg fått henta e46'n fra vinterlagring, men først måtte jeg få vasket garasjegulvet som var fult av skit etter vinteren. Etter litt rydding og vasking av garasjen fikk jeg gjort litt småtteri med bilen. Fikk ut bakseter og en del deler som har ligget i bilen, samt fått av støtfangere og sideskjørt slik at bilen straks er klar for å få nye bakskjermer og litt lakk:-) Først litt vask.. Må gjøre noe med interiørpanelene da de ikke er strøkne lenger, så alternativene er vel å lakke i sort, grått eller i bilens farge Imola, hva tror folket??
bård Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Da var nye felger til M3'n i hus. Måtte prøve på 1'ern også for å se hvordan det ble, men bilen er for høy til at det blir pent, vurderer å få senket den litt så den ser litt bedre ut. Sitter bedre på e46 da
Kristian Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Er e46'n noe du skal selge når den er ferdig? Edit. Leste litt bedre igjennom nå, og ser at den vurderes solgt. Grattis med 1M da!!! Hva synes du om den bilen?
leif harald Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Stilig 1m du har Din som ligger på finn til salgs eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå