Gå til innhold

JonAns BMW 318i E46

JonAn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk LED-skiltlys, LED baklykter og nye blinklys foran i dag :D Monterte LED skiltlysene, men det var bare venstre siden som fungerte. Elektronikken på høyre side er defekt! :/ ser det har irra no voldsomt inni der, blei egentlig litt overraska over at venstre siden fungerte.testa høyre side med en pære som fungerte, men det lyste ikke. Må jeg bytte hele bagasjelokk lista da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, selve holderen er fin, men det ser helt jævlig ut inni der. og det glasset som var foran de gamle pærene, var nesten svidd hull tvers igjennom. men selve holderen er fin. Får vell bare legge det inn på "To do" lista da :)

Grepslist var forresten et bedre navn ;)

takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, selve holderen er fin, men det ser helt jævlig ut inni der. og det glasset som var foran de gamle pærene, var nesten svidd hull tvers igjennom. men selve holderen er fin. Får vell bare legge det inn på "To do" lista da :)

Grepslist var forresten et bedre navn ;)

takk for svar!

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har fått gjort litt på bilen i det siste!

Led lykter er monter, noen som har erfaring med at led lyktene kan være ganske sterke? er nesten så man blender de bak om kvelden/natta. hva med EU-godkjenning med LED baklykter? De er fra Bimmian.com

Har endelig fått bytta veivakselgiver! er kvitt den periodiske nøkkingen.

Har også bytta hjullager, det var som å få en ny bil! At jeg ikke hørte det når jeg prøvekjørte bilen, skjønner jeg ikke. Var jo vandt med Honda Civic, men uansett!

Bilen har også fått ny olje og oljefilter.

Blir noen flere og ikke minst bedre bilder etterhvert, har kjøpt speilrefleks kamera!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ja, kronene går fort! men fikk en grei pris på M-techen da, så er fornøyd. Blir spenndene å se hvor mye det kommer til å koste å lakkere alle delene. Black Sapphire Metallic er vell ikke akkurat billig tror jeg. Gleder meg sjæl jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...