Kny Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Daså, sikkert flere pærer i opaque da. Mine er 4300k tror jeg det var ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Nei, det er bare at den ytterste ringen som er utenfor selve LED pærene, som er frostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Fikk LED-skiltlys, LED baklykter og nye blinklys foran i dag Monterte LED skiltlysene, men det var bare venstre siden som fungerte. Elektronikken på høyre side er defekt! :/ ser det har irra no voldsomt inni der, blei egentlig litt overraska over at venstre siden fungerte.testa høyre side med en pære som fungerte, men det lyste ikke. Må jeg bytte hele bagasjelokk lista da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Jeg har akkurat montert LED skiltlys selv. Jeg hadde samme problemet som deg. Ene "pæreholderen" var helt ødelagt, så fikk ikke ordentlig kontakt. Må bytte hele grepslisten. Mine funker nå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Ok, selve holderen er fin, men det ser helt jævlig ut inni der. og det glasset som var foran de gamle pærene, var nesten svidd hull tvers igjennom. men selve holderen er fin. Får vell bare legge det inn på "To do" lista da Grepslist var forresten et bedre navn takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Ok, selve holderen er fin, men det ser helt jævlig ut inni der. og det glasset som var foran de gamle pærene, var nesten svidd hull tvers igjennom. men selve holderen er fin. Får vell bare legge det inn på "To do" lista da Grepslist var forresten et bedre navn takk for svar! Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hvor har du kjøpt instrumentringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Kjøpte de fra Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Har fått gjort litt på bilen i det siste! Led lykter er monter, noen som har erfaring med at led lyktene kan være ganske sterke? er nesten så man blender de bak om kvelden/natta. hva med EU-godkjenning med LED baklykter? De er fra Bimmian.com Har endelig fått bytta veivakselgiver! er kvitt den periodiske nøkkingen. Har også bytta hjullager, det var som å få en ny bil! At jeg ikke hørte det når jeg prøvekjørte bilen, skjønner jeg ikke. Var jo vandt med Honda Civic, men uansett! Bilen har også fått ny olje og oljefilter. Blir noen flere og ikke minst bedre bilder etterhvert, har kjøpt speilrefleks kamera!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Tror kanskje jeg har sett denne rundt omkring, ja. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Det er ikke umulig:) kjørt en del etter snøen kom. Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Nye bilder i første post og jeg skal til Oslo å hente komplett orginal M-tech pakke i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 M-tech i hus Lagt inn en liten bestilling fra Schmiedmann.no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 blir fort penger av små-ting også ser jeg gleder meg til å se bilen din som m-tech, blir nok strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Ja, kronene går fort! men fikk en grei pris på M-techen da, så er fornøyd. Blir spenndene å se hvor mye det kommer til å koste å lakkere alle delene. Black Sapphire Metallic er vell ikke akkurat billig tror jeg. Gleder meg sjæl jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå