rambo Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 airbagen min løste seg ut etter en liten tur i grøfta, og nå vil ikke bilen starte.. noen som har noen ide'er?
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Er det ikke noe på batteripolen som skal hoppe av hvis man krasjer slik at bilen blir strømløs?
Kennethe34 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Er en sprengladning på + kabelen som skal gå av når airbager utløses så bil skal bli strømløs som StigJ sier. Antageligvis for å forhindre brann o.l
rambo Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Tusen takk for tipset og det løste seg =)
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Bimmers er din venn Alt vi får til sammen her inne altså
kevinvu Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 hei angående airbag løsningen, lurte på hvordan du greide å fikse det? skjedde akuratt det samme med meg. hva må jeg gjør for å starte den igjen? har skrudd opp lokke til batteriet og sett at + kabelen er godt i. mvh kevin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå