BMW__e30 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 han fikk 62000,- for den når han solgte den ehhh, nei
Elliott Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Denne blir fin, må følge med.Synd du ikke er i østlandsområdet, da skulle du få lakkere min Royalblau. Lurer veldig på hvordan royalblau ser ut nylakkert på en hel bil, så skulle gjærne gjort det Etterhvert som jeg er blitt edru, husker jeg at min er Lazurblau. Nesten like da. hehe ja jeg havna ikke på royalblau, ble for lilla for meg! Lazurblau er fint
Elliott Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 E det noe framgang hær? Lite framgang hær, driver på med den hvite e30'n litt og ellers alle andre sine prosjekter som må lakkes Har fått tak i 325i bakstilling og 51mm fjærbein som skal sendes til sandblåsing, så litt skjer
Elliott Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Har jobbet med en masse andre prosjekter for tiden så denne har fått stått å støvet litt ned, er greit med litt pause i perioder. Men har lagt inn en grov bestilling på understellsdeler/bremser osv. Driver å plukker bilen ren under nå og gjør til lakkering av undersiden. Så får jeg også sandblåst understell og lakkert det skikkelig før det blir montert
ok17 Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 ser ut til å bli meget bra denne her veldig mye bra arbeid du har gjort!
Elliott Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Skrevet Februar 4, 2014 Går sakte men sikkert framover hær. Har fått lakkert bilen under i helgen og understell er ferdig sandblåst og klar til lakk. Får vell lakket det iløpe av uken. Bilen er lakkert mørk blå under, fikk ikke så bra bilder. Her er ett bilde fra garasjen slik den står idag. (skal sies at jeg har pusset opp 4 andre biler til meg selv siden jeg begynte med denne, vell å merke ikke like omfattende da. I tillegg har jeg tatt del i MANGE andre prosjekter som har blitt lakkert de 2 siste årene så går ikke så veldig fort på "hjemme-fronten". Innspill?
Elliott Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Har ghort en god del i det siste, alt av understell er sandblåst og lakkert, alt tenkelig nytt i understell og drivlinje. Montert ny bensintank, bremserør og fuelrør. Holder på nå å overhaler kalippere med nye pakninger osv, alt sandblåst og lakket på de også Ett par bilder Så det skjer litt
APedersen Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Hahaha, jeg gikk inn på denne tråden helt tilfeldig, så kun de to siste bildene du la ut her og tenkte..; Denne tråden må jeg vise til Mats, det minner meg litt om hans prosjekt! Så bladde jeg litt lengre opp Ellers et tøft prosjekt, følger med
Orjan Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Dette blir meget bra! Hvilke planer har du for felger/senk etc.?
Elliott Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Dette blir meget bra! Hvilke planer har du for felger/senk etc.? Er montert korte koni og 60/60 apex i første omgang. Tenkte å finne noe 2/3 delt sjeldensom jeg kan resturere. Blir ikke kjøpt felger før bilen er så si ferdig pga jeg må fokusere på å bli ferdig og tror jeg blir lei feøgene vist de blir liggende lenge Hahaha, jeg gikk inn på denne tråden helt tilfeldig, så kun de to siste bildene du la ut her og tenkte..; Denne tråden må jeg vise til Mats, det minner meg litt om hans prosjekt! Så bladde jeg litt lengre opp Ellers et tøft prosjekt, følger med Hehe takk for det Adrian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå