Gå til innhold

Imperialblau E30 M50B25 (oppdatert 14.06.14, side 7)

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Denne blir fin, må følge med.

Synd du ikke er i østlandsområdet, da skulle du få lakkere min Royalblau. :-)

Lurer veldig på hvordan royalblau ser ut nylakkert på en hel bil, så skulle gjærne gjort det :roll:

Etterhvert som jeg er blitt edru, husker jeg at min er Lazurblau. :-)

Nesten like da.

hehe ja jeg havna ikke på royalblau, ble for lilla for meg! Lazurblau er fint ;)

• 2 months later...
Skrevet
E det noe framgang hær?

Lite framgang hær, driver på med den hvite e30'n litt og ellers alle andre sine prosjekter som må lakkes :lol:

Har fått tak i 325i bakstilling og 51mm fjærbein som skal sendes til sandblåsing, så litt skjer :)

• 1 month later...
Skrevet

Har jobbet med en masse andre prosjekter for tiden så denne har fått stått å støvet litt ned, er greit med litt pause i perioder. Men har lagt inn en grov bestilling på understellsdeler/bremser osv. Driver å plukker bilen ren under nå og gjør til lakkering av undersiden. Så får jeg også sandblåst understell og lakkert det skikkelig før det blir montert :)

• 2 weeks later...
  • 7 months later...
Skrevet

Går sakte men sikkert framover hær. Har fått lakkert bilen under i helgen og understell er ferdig sandblåst og klar til lakk. Får vell lakket det iløpe av uken.

Bilen er lakkert mørk blå under, fikk ikke så bra bilder.

post-49161-0-96873300-1391548707_thumb.j

post-49161-0-28056600-1391548768_thumb.j

Her er ett bilde fra garasjen slik den står idag.

post-49161-0-50976800-1391548817_thumb.j

(skal sies at jeg har pusset opp 4 andre biler til meg selv siden jeg begynte med denne, vell å merke ikke like omfattende da. I tillegg har jeg tatt del i MANGE andre prosjekter som har blitt lakkert de 2 siste årene så går ikke så veldig fort på "hjemme-fronten".

Innspill?

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
Skrevet

Har ghort en god del i det siste, alt av understell er sandblåst og lakkert, alt tenkelig nytt i understell og drivlinje. Montert ny bensintank, bremserør og fuelrør. Holder på nå å overhaler kalippere med nye pakninger osv, alt sandblåst og lakket på de også :)

Ett par bilder

post-49161-0-94681000-1402773053_thumb.j

post-49161-0-11254800-1402773081_thumb.j

Så det skjer litt :)

Skrevet

Hahaha, jeg gikk inn på denne tråden helt tilfeldig, så kun de to siste bildene du la ut her og tenkte..; Denne tråden må jeg vise til Mats, det minner meg litt om hans prosjekt! Så bladde jeg litt lengre opp :P

Ellers et tøft prosjekt, følger med :)

Skrevet

Dette blir meget bra! Hvilke planer har du for felger/senk etc.?

Er montert korte koni og 60/60 apex i første omgang. Tenkte å finne noe 2/3 delt sjeldensom jeg kan resturere. Blir ikke kjøpt felger før bilen er så si ferdig pga jeg må fokusere på å bli ferdig og tror jeg blir lei feøgene vist de blir liggende lenge :)

Hahaha, jeg gikk inn på denne tråden helt tilfeldig, så kun de to siste bildene du la ut her og tenkte..; Denne tråden må jeg vise til Mats, det minner meg litt om hans prosjekt! Så bladde jeg litt lengre opp :P

Ellers et tøft prosjekt, følger med :)

Hehe takk for det Adrian :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...