Ryeng1 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Da er jeg tilbake til Bmw igjen etter salget av A4 B7'en og S3'en min. Leitet lenge etter en E91 med det rette utstyret, da motoren ikke er det viktigste i denne bare det er diesel. Kjører nærmere 40.000 km i året, så greit med noe litt mer økonomisk enn S3'en Var egentlig på jakt etter LeMans blå eller koksgrå, men få tilsalgs med riktig utstyr, motor og selvfølgelig pris. Så denne gangen ble det en E91 318D 2007 modell M-Sport i fargen sølv. Noe kjedelig fargevalg, men skal nok få det til å bry opp litt alikevel Fikk til gjengjeld en meget godt utstyrt og vedlikeholdt bil! Tatt inn til Norge av BMW som Premium Selection bil. Bilen har ellers rulla 88.000 km, én eiers bil og har vel igrunn alt utstyr man får til disse. Litt info om bilen: • Bmw E91 M-Sport • Modell: 2007 • Motor: 318D 2.0L 122hk • Farge: Sølv • Gir: 6. Trinns manuell Utstyr: • M-fangere • M-ratt m/multifunksjon • M-understell • Helskinn sportseter • Lyspakke (lys under dørhåndtak, dører og fotbrønn) • Innfellbarespeil • Keyless Go • Start/Stop funksjon • Navi m/Bluetooth handsfree • Panorama takluke • Adaptive Bi-Xenon lykter • HiFi Business anlegg • Regnsensor • Ryggesensor • Parkeringsensor • CruiseControl • klimaanlegg • Automatisk avblendbart speil innvendig • Koppholdere i dashbord foran • AUX inngang • 17" BMW M-Sport (nr 13) vinterhjul Planer: • = Utført •• = Bestilt ••• = Gjenstår • 19" Zito ZL111 Concave sommerfelger (8.5" & 9.5") • LED grøftelys (6000k) • LED Angel Eyes pærer (6000k) • LED skiltlys (6000k) • LED lys i fotbrønn foran (6000k) • LED interiørbelysning (6000k) • LED lys under dører (6000k) • XenonMatch pærer i fjernlysa • Chrome invisible blinklyspærer foran og bak • D1S pærer (Byttet fra 4300k til 8000k i hovedlyktene) • Blackline baklykter • Carbon grill • Carbon splittere • Carbon speilhus • Carbon øyelokk • Carbon emblemer foran, bak og på ratt • Carbon BMW senterkopper • Tone rutene • Div facelift-detaljer innvendig •• Lamin-X film på frontlyktter (Tint) (Bestilt) •• Foliere tak svart blank (Bestilt) •• H&R senkefjører (35/20 mm) (Mottatt) •• Fjerne takrails (Orginale lister uten hull) (Mottatt) ••• Chip (Chipsenter.no v/Johan) Ellers: • Lakkere opp igjen bakfangeren til våren grunnet en liten skade (Lakkerer samtidig diffuseren bak i blank svart) • Bytte begge grøftelysa da de har sprukket innvendig (Utført) • Bytte skiltlysholderne bak (Utført) • Nye vinterdekk bak (Utført) Noen bilder fra annonsen: Tar gjerne imot innspill og kommentarer folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Gratulerer med (nok en) ny bil. Hvor lenge skal du ha denne? Ang. felger mener jeg BMW sine style 313 er perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Gratulerer med (nok en) ny bil. Hvor lenge skal du ha denne? Ang. felger mener jeg BMW sine style 313 er perfekte. Takk for det Denne skal jeg prøve å ha 1 år! Personlig så liker jeg ikke de felgene der, så tror det blir noe replica opplegg evt Rotiform. Sikler fælt på to typer fra Roti, men det koster.. Så vi får se hva det blir til. Haster ikke sånn veldig enda heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Strøken bil! Rotiform blir grymt, husk masse konkav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Strøken bil! Rotiform blir grymt, husk masse konkav! *Gruble gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Ja der snakker vi concave Men får nok ikke så heftig front uten m3 skjermer:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Ja der snakker vi concave Men får nok ikke så heftig front uten m3 skjermer:P hehe Spørs nok det! Vurdert å montere full M3 front med skjermer og panser, meeen det koster =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Gratulerer med fin vogn! Ta en titt inne på http://www.raderwerks.com Der kan du jo finne en del gromt til en veldig overkommelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Gratulerer med fin vogn! Ta en titt inne på http://www.raderwerks.com Der kan du jo finne en del gromt til en veldig overkommelig pris. Takk for det Bård! Thnx, skal glana litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Kan jo oppdatere litt her. Har idag bestilt opp Carbon splittere og Carbon grill samt Xbox 360 m/Forza 4 Så får vi drifta oss igjennom jula. Er jo vår-stemning ute så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 *Liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Da har jeg funnet meg 3 forskjellige type sommerfelger jeg vurderer. Men er ekstremt usikker på hvilken type jeg skal velge, og ikke minst hva som vil se best ut på bilen. Valget står mellom disse 3 felgene. Blir mest sannsynlig 19", men blir det BBS LeMans felgene så tror jeg det blir 20" grunnet kanten på felgen. Hadde disse i 19" med 8.5x19 foran og 9.5x19" bak på gamle A3 8p'en min, og de så nesten ut som 18" grunnet mange eiker og kant. BMW CSL: BBS LeMans: BMW M6: Hva tror folket hadde vært gromt? CSL frister mest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 De CSL felgene der er da langt ifra noe CSL. Dette er CSL: Du ser at GS sine er annerledes, der går den ene eiken ut av den andre. Synes ikke de er så fine. LM helt klart her. M6 felga blir veldig store og åpne når du har så små bremser bak. Gratulerer med fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 De CSL felgene der er da langt ifra noe CSL. Dette er CSL: Du ser at GS sine er annerledes, der går den ene eiken ut av den andre. Synes ikke de er så fine. LM helt klart her. M6 felga blir veldig store og åpne når du har så små bremser bak. Gratulerer med fin bil forresten Takk for det Ja, ser forskjellen. Men tror dette er de såkalte CSL Replica fra Dekk1. LeMans i 20" hadde virkelig vært tøft, men lurer på prisen på de og om de overhode finnes lengre i større enn 19" i Norge. Skal høre imorgen så får vi se De orginale 18" M-felgene som står på bilen blir forøvrig lagt ut for salg iløpet av uka. utslitte dekk, så mer eller mindre felger man handler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 jeg liker godt disse felgene som jeg har på min e91: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå