Ryeng1 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 jeg liker godt disse felgene som jeg har på min e91: Pent Er disse orginal Bmw felger eller replica av noe slag? 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 er orginale felger ja. de heter vel m225 eller noe sånt. 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 er orginale felger ja. de heter vel m225 eller noe sånt. 19". Okei Får se litt hva det blir til! Men BBS Lm eller CSL Reps frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Fikk Carbon splitterne mine samt Carbon grillen idag. Grillen ble montert nå for en time siden, og gjorde hele fronten bedre med en gang Så da har jeg en hel-chrome grill m/panser listene til E90/E91 liggende for salg Pris: 350,- Skal vekk! Hel og pen uten noen skader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Da har bilen fått seg en liten oppgradering utseendemessig! Monterte igår hvite AE ringer, Xenon i grøftelysa, LED skiltlys, byttet fra 4300k til 8000k pærer i frontlyktene samt et par smådetaljer sikkert ingen vil se noe til uansett Ellers så er H&R fjører bestilt, og iløpet av morgendagen skal jeg prøve å få montert Carbon splitterne. Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 jeg har bbs lm i 19" og synes de passer godt til bilen. bilder i linken i signaturen... originalhøyde på bilen dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Flott bil! bbs lm er feite hjul. Pass på at de fyller godt ut i hjulbuen.. 9,5 et 35 blir fort litt snaut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Flott bil!bbs lm er feite hjul. Pass på at de fyller godt ut i hjulbuen.. 9,5 et 35 blir fort litt snaut.... Har fått et latterlig billig tilbud på et sett strøkne 19" BBS LM i 8.5x19 og 9.5x19 i ET 30, så må vel evt sette på 15mm spacere rund baut for å få fylt ut buene skikkelig Frister veldig! Har liggende de originale røde BBS senterkoppene også, så vi får se om det blir handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 jeg har bbs lm i 19" og synes de passer godt til bilen. bilder i linken i signaturen... originalhøyde på bilen dog Skal ta en titt jeg Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Høres bra ut. 9,5 et 30 vil være helt greit dersom du har dekk som fyller ut... Eg køyre 8,5 et 20 med 235 og skulle sette på 255 i sommer. Dette nekta alle dekkbutikkene på. Kom til å subbe meinte de... 8,5 et20 bak er ikkje heilt ut...er nok 10mm igjen trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Noen som har ettermontert Xenon i grøftelysa på sin E90/E91 med Bi-Xenon lykter? Uansett hva jeg prøver på så begynner lyset å tulle etter noen sekunder. Fungerer fint sålenge tenninga er på, men når jeg starter bilen så kutter de etter hhv 10 og 12 sekunder. Merkelig greier siden jeg bruker en av de største motstanderne samt prøvd ut alle mulig slags måter å få det til å fungerer 100% på. Har vært borti mye surr med Xenon på nyere biler, men denne er drøy Trenger litt hjelp med denne tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Da er sommerfelger handlet! Ble tilslutt BBS LeMans i 8.5x19 og 9.5x19 i ET 35. Hentes imorgen, så nå ser vi fram til våren! Men lurer litt på å lakkere senteret på disse i en litt fresh farge. Noen tips? Får orginale røde BBS senterkopper med gull skrift i midten på mandag, så kan jo være greit å ikke bryte ALT for mye mtp bilens farge, chrome kant og røde senterkopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Grått senter vil vel se bra ut? Her på 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Grått senter vil vel se bra ut? Her på 20". Vurderer grått, cleant men får samtidig fram mer av felgen. Bilen din el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Bilen/gammelbilen til gaasen her inne dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå