Dal-z Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Om du mener at de skal skru seg på når du låser opp heter dette welcome lights.Lurer på om dette først kom på facelift på e9x(?) på min 2008 mod preface skrur baklysa og ringene i frontlykta seg på når jeg låser opp bilen, så lenge brytern står på auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Har en innstilling innpå navien som heter "Home Light" som jeg kan justere fra 0-200 sekunder mener jeg. Denne har jeg prøvd på flere forskjellige, men ikke noe liv.. Jeg er 99% sikker på at ringene kan lyse sammen med lysene bak i det jeg låser opp bilen. Prøvd med bryteren på både Auto og 0, men ikke noe forskjell. Kun lys under dørhåndtakene. Disse lysene er de som blir aktivert ved hjelp av fjernlysspaken og er til for å lyse opp f.eks. husdøren. Det er welcome lights du mener, og det har du nok ikke. Hmm.. Skal innom BMW i Hønefoss etterpå, så får spørre de da hva de mener. Syns det er rart om jeg ikke skulle ha dette oppsett syns jeg. En kompis av meg har en E90 318i 06 modell, og den har welcome home light, men ellers lite utstyr og mtp utstyrspakka mi så burde jeg vel strengt tatt hatt denne funksjonen. Mulig at man må låse opp flere funksjoner i navien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Om du mener at de skal skru seg på når du låser opp heter dette welcome lights.Lurer på om dette først kom på facelift på e9x(?) på min 2008 mod preface skrur baklysa og ringene i frontlykta seg på når jeg låser opp bilen, så lenge brytern står på auto Riktig riktig. Regnet med at min gjorde det samme, men neida. Kun under dørhåndtakene. Jeg syns denne detaljen er veldig grei, og samtidig stilig så gir meg ikke med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 xenon i grøftelysene tror jeg du kan gi opp. Har prøvd mye forskjellig meg og en kompis. Og det går ikke. Tillogmed de motstandene med kambus. De er ikke kjapp nok. jeg kjører philips pærer, og det er helt ok. Noen som har ettermontert Xenon i grøftelysa på sin E90/E91 med Bi-Xenon lykter?Uansett hva jeg prøver på så begynner lyset å tulle etter noen sekunder. Fungerer fint sålenge tenninga er på, men når jeg starter bilen så kutter de etter hhv 10 og 12 sekunder. Merkelig greier siden jeg bruker en av de største motstanderne samt prøvd ut alle mulig slags måter å få det til å fungerer 100% på. Har vært borti mye surr med Xenon på nyere biler, men denne er drøy Trenger litt hjelp med denne tror jeg! Ja jeg har det, og de funker fint det, bortsett fra at de forstyrrer radiosignalene veldig. Så lenge mottakerforholdene er bra så er det ikke noe problem, men blir de litt dårligere skurer det fælt. Skrur man av lysa da, så blir radioen krysstallklar igjen. Kan jeg spørre hva slags motstandere du brukte? evt kraftigere ballastere e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Flott slede, følger med! LM sitter som et skudd på E90/91/92 Takk for det! Er meget godt fornøyd med bilen En drøm å kjøre, bruker lite drivstoff og har verdens beste ratt! Liker LM felgene godt! Hadde de på gamle A3 8p'en min også. Skal prøvemontere felgene etterpå, blir spennende å se hvor mye jeg evt må space de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Liker LM felgene godt! Hadde de på gamle A3 8p'en min også. Skal prøvemontere felgene etterpå, blir spennende å se hvor mye jeg evt må space de ut. Det er bra med plass. Jeg kjører LM-R felgene i 8,5 og 10''. Har spacet ut til ET 22 forran og ET 20 bak (med 225/35-19 og 245/35-19 dekk). Er noen bilder av hvordan det ble i tråden i signaturen min.. Du får fint plass til 15mm spacere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Liker LM felgene godt! Hadde de på gamle A3 8p'en min også. Skal prøvemontere felgene etterpå, blir spennende å se hvor mye jeg evt må space de ut. Det er bra med plass. Jeg kjører LM-R felgene i 8,5 og 10''. Har spacet ut til ET 22 forran og ET 20 bak (med 225/35-19 og 245/35-19 dekk). Er noen bilder av hvordan det ble i tråden i signaturen min.. Du får fint plass til 15mm spacere! Såpass ja. Så på bildene at jeg kommer til å få GOD plass! Så blir nok 20mm spacere rund baut. Blir prøvemontering imorgen, rekker ikke idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Da er Carbon splitterne på plass! Ble også satt i LED pærer under ved fotbrønn foran samt LED grøftelys. Ble fornøyd med resultatet Nå venter Carbon speilhus og Carbon øyelokk i posten iløpet av neste tirsdag. Glæær mæ! Noen dårlige mobilbilder. Kommer bedre bilder imorgen Felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Kan jeg spørre hva slags motstandere du brukte? evt kraftigere ballastere e.l? prøvde å finne det ut, men siden det er to år siden jeg gjorde det så husker jeg rett å slett ikke, og eksen finner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Kan jeg spørre hva slags motstandere du brukte? evt kraftigere ballastere e.l? prøvde å finne det ut, men siden det er to år siden jeg gjorde det så husker jeg rett å slett ikke, og eksen finner jeg ikke. Den er grei. Ble montert LED enn sålenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Noen som har demontert takrails på E91 før? Isåfall, er det mye jobb og hva gjør man med de hullene som blir på taket etter demontering? Finnes vel noen "klosser" til å sette oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Han her har gjort det viewtopic.php?f=11&t=192294&start=0& Men ville anbefalt deg å ikke gjøre det jeg Synes touringer kler rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Han her har gjort det viewtopic.php?f=11&t=192294&start=0&Men ville anbefalt deg å ikke gjøre det jeg Synes touringer kler rails. Se der ja. Enten blir de lakkert i bilens farge, eller så blir de fjernet. Syns de er motbydelig i svart der de står oppå taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 På en sølvfarget bil, så skjønner jeg det. Synes det er fint på min som er så mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 På en sølvfarget bil, så skjønner jeg det. Synes det er fint på min som er så mørk. Har man svart bil eller mørk bil så blir det litt anderledes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå