HHamre Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Hei! Har akkurat invistert penger i min første bil, en Bmw 316I 2001 mod. Og jeg mener det er på sin plass med et par nye felger, så det jeg lurer på er om noen har tips til felger, rimelige?. Og hvilken dimensjon vil passe best til hjulbuene, 17,18 eller kanskje 19? Selv så synes jeg det frister med Miro 111 felger 18". Eller 19 Csl-felger. Bilen min er plummerød, med svarte lister rundt om vinduene, så har også tenkt på matt svart farge på felgene. Mvh nyregistrert medlem: )
Peak Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 viewtopic.php?f=18&t=209524&start=0 Edit : Velkommen!
awt Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Jeg synes 19" CSL-felger passer veldig godt på e46. Personlig synes jeg ikke noe om sorte felger da de "forsvinner" så lett, men gunmetal-fargede og slikt kan være stilig. Velkommen forresten.
skillbill Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Velkommen! Jeg hadde disse på min e46: REPLICA BMW M3 ALLOY WHEEL, 10 DOUBLE SPOKE, STYLE #67 225/45/17 dimensjon. Legg gjerne ut noen bilder av bilen, så ser vi lettere hva som kan passe av felger!
HHamre Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Jeg synes 19" CSL-felger passer veldig godt på e46. Personlig synes jeg ikke noe om sorte felger da de "forsvinner" så lett, men gunmetal-fargede og slikt kan være stilig.Velkommen forresten. Takk!: ) Var matt/gunmetal-fargede felger jeg tenkte på ja, om det først skulle være "svarte" felger; ) gunmetal/matt er vel så og si det samme, eller?
awt Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Gunmetal er en mørkegrå farge, mens matt er er noe man kan få alle farger i.
HHamre Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Velkommen!Jeg hadde disse på min e46: REPLICA BMW M3 ALLOY WHEEL, 10 DOUBLE SPOKE, STYLE #67 225/45/17 dimensjon. Legg gjerne ut noen bilder av bilen, så ser vi lettere hva som kan passe av felger! Takk! Skal prøve å legge ut bilder fortest mulig slik at det blir lettere å få et bilde av hvordan det kommer til å se ut med de på: )
HHamre Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Velkommen!Jeg hadde disse på min e46: REPLICA BMW M3 ALLOY WHEEL, 10 DOUBLE SPOKE, STYLE #67 225/45/17 dimensjon. Legg gjerne ut noen bilder av bilen, så ser vi lettere hva som kan passe av felger! Takk! Skal prøve å legge ut bilder fortest mulig slik at det blir lettere å få et bilde av hvordan det kommer til å se ut med de på: ) Edit: Her kommer bilde
awt Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Hvorfor vil du bytte felger? De du har ser jo ganske greie ut.
HHamre Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Hvorfor vil du bytte felger? De du har ser jo ganske greie ut. Det skal sies at jeg også skal senke bilen etterhvert, og ja. Noen synes kanskje de felgene som er på er greie nok, men de er ripete og jeg personelig liker de ikke så godt, haha: D
skillbill Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Pen bil! Min var nesten lik, minus koffertlist og m-fanger! Felgene dine er de jeg opprinnelig ønsket meg på min, da de jeg hadde går litt inn/er litt kant på de. Men da de ikke kunne skaffes før 1mnd etter mottak av bil så tok jeg heller de jeg viste over her! Hvis det ikke er mye skade på de felgene du har, så kan de kanskje pusses opp så får du solgt de og delfinansiert ny-kjøp! BBS Challenge har vel også vært ganske populært til e46? Men tror kanskje de ble litt "oppbrukt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå