freddinoy Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Lurer på hvorfor motorlyset kommer på? Det kommer og går når det vil, og etterhvert så lyser det hele tiden til jeg stopper bilen. Når motorlyset kommer på, og jeg gir gass, spytter den svart røyk, går ut ifra det er en sammenheng mellom disse to? I tillegg står det også et sportsluftfilter på, min mening sier at det er dette som lager disse problemene... Når motorlyset er på, så er det som om bilen jukser litt også! Noen som har råd her, kan det være noe annet? Det er forresten ikke en Bmw, men regner med at jeg ville fått (nesten) det samme svaret uansett hvilken bil det var....
Alpejohn Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Lurer på hvorfor motorlyset kommer på? Det kommer og går når det vil, og etterhvert så lyser det hele tiden til jeg stopper bilen. Når motorlyset kommer på, og jeg gir gass, spytter den svart røyk, går ut ifra det er en sammenheng mellom disse to? I tillegg står det også et sportsluftfilter på, min mening sier at det er dette som lager disse problemene... Når motorlyset er på, så er det som om bilen jukser litt også! Noen som har råd her, kan det være noe annet? Det er forresten ikke en Bmw, men regner med at jeg ville fått (nesten) det samme svaret uansett hvilken bil det var.... Det er periodisk feil i signalet fra overliggende ventilsensor. Neida, jeg tulla. Det er like umulig og si hvorfor lampa lyser, som og si hva andre tenker. Du må ta en diagnose, eneste måten og finne ut noe på. Kan selvsagt begynde og bytte del for del om du vil, men det koster og tar lang tid. Og siden det er en annen bil så foreslår jeg at du prøver på www.bilforumet.no, da dette er et BMW forum. F
freddinoy Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Hmmm, diagnose er tatt, men ingen som finner ut noe Men med sportsluftfilter så skal man jo gjøre et eller annet holdt jeg på å si, skal man ikke det? Det er vel noe med en føler...? Men får prøve bilforumet også, kanskje noen har samme drittproblemet....
vegard89 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Disse åpne luftfilterene ødlegger lmm før eller senere. om du har luftmengdemåler da?
rekorden Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Hvilke koder får dere ut fra diagnosesjekken da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå