nalegutt Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Må bredda godt og då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Her er noen bilder ifra gårsdagens økt Inprigmering av kalesjen Meguiars blei valgt denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Ser bra ut, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Denne bilen har fått en god eier! No doubt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Det er bra;) Har rotet litt nedi motoren å kjikket litt,ser ut så det tidligere har være noen sultne gnagerer der,så må ha litt nye ledninger hær å dær Vilken formeninger har dere om TONING av rutene? Trur dere det kunne blitt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Og jatakk vist noen vil selge meg tonet grøftelys! Var litt stiv NYPRIS på dem :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Toning er pent det! Alle rutene på min er tonet, men akuratt passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Og jatakk vist noen vil selge meg tonet grøftelys! Var litt stiv NYPRIS på dem :/ Folie er en billig løsning. Får ferdigkuttet til facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 kor selge dei folie? :):) hadde det på 540i'en det funka jo greit Er også på jakt etter sån lite tyskeremblem til grillen om noen har liggende,eller vet hvor det er å få kjøpt (link hadde vært greit) er offshore nå,så det blir gjort lite,men mye handling på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 På lamin-x.com / ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 film bestillt fant ikkje det helvetes merket på ebay, men desse fjærbeinsstaga på GS,er dem pene/bra? å passer begge desse til min bil? ser det er bare det ene som står 6'er på.. andre som selger noen andre som er eventuellt billigere? åsså noen brae K&N filterkitt,såg jalla ut det fra GS vertfall..... Farlig å være i nordsjøen,blir litt pakker i posten når jeg kommer heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Mye godt lesestoff under innpregnering ser eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Da er det litt mer knask på veg i posten,tårnavstiver,K&N filterkitt å sorte sideblinklys og film til grøftelysa er også på vei,blir deilig å komme heim fra nordsjøen denne gangen 1 uke igjen åssen er det og montere tårnavstiver bak på desse bilene folkens? tenkte eg skulle kjøpe et til bagasjerommet og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå