Gå til innhold

BMW E30 325i cabriolet Nye felger montert!

nalegutt
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Takk for det Tommen! Men den er nokk desverre ikkje for salg enda nei :)

Var å kjikket på eisenmann eksos på den tyske siden,er det noen som har erfaring med og handle derifra? Men til denne modellen så var det kun bakpotte med sjeive stusser,men eg kunne tenkt meg rette stusser! Passer dem fra e36? Eller er det mye modifikasjoner som må til da? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, jeg skal handle dekk! vilken dim anbefaler dere, 195.45.16 eller skal jeg gå for 205.40.16? eller andre forslag? desse skal stå på desse Lenso felgene 9" brede. NOEN MED ERFARING?????? Takker på forhand:) kom gjerne med dekktype annbefaling også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, jeg skal handle dekk! vilken dim anbefaler dere, 195.45.16 eller skal jeg gå for 205.40.16? eller andre forslag? desse skal stå på desse Lenso felgene 9" brede. NOEN MED ERFARING?????? Takker på forhand:) kom gjerne med dekktype annbefaling også :)

Stikk innom denne siden: http://www.tyrestretch.com/

Eg har 195.45 på mine Borbet T 9x16, og det er nåkk med strekk for å sei da sånn! (Kan fjerne bilde om du vil. ) IMG_0165.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

der var felgend kommt på plass.. dekkdimmen ble 195.40.16, må sei meg fornøyd med strekket :) men ufattli lav den ble på hekken :( så no må eg til å få den opp bak! e det nåken valsespesialistar i Hordaland/rogaland? subber litt bak,men kan hende det kommer seg når eg får hevet den litt opp!

Først måtte eg dreie ner nåken spacerar jeg hadde fra 15mm til 13mm for å ha fremme :)

zkwl3vtnfsoe7lszgu0w.jpg

Inspeksjon av ulyd bak/under..

at1se72fnepvihii0rqv.jpg

mw11t0407hahjs2lraiw.jpg

Og tilslutt et bilde av bilen,men den skal heves bak :)

t2cbkp0j5hdnat7mvdvn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...