nalegutt Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Kan nåken finna ut hvilken utstyrsliste den ble levert med fra fabrikk? å noen som vet hvilken kardang som sitter på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Skjer litt etter litt her, har nå fått montert tårnavstiver, K&N filterkitt, sorte blinklys.. sort lyktefilm er kommt ,men har ikkje kommt så langt felgene kommer v el iløpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Her kom det enda litt mer småknask i posten kom en fin palle med bring her en dagen å her var herligheten som var inni, 9x16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 fikk og lagt på lyktefilm fra lamin-x på grøftelysa Får bare beklage kvaliteten,men allt dette er bare iphone bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Var denne bilen til salgs nå eller? Så veldig fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takk for det Tommen! Men den er nokk desverre ikkje for salg enda nei Var å kjikket på eisenmann eksos på den tyske siden,er det noen som har erfaring med og handle derifra? Men til denne modellen så var det kun bakpotte med sjeive stusser,men eg kunne tenkt meg rette stusser! Passer dem fra e36? Eller er det mye modifikasjoner som må til da? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Litt Bilder i finværet Liten å stor Kom med forbedringsforslag da folkens ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 blanke nyrer, å flytt "tysker merket" to hakk lengre ned i grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Folkens, jeg skal handle dekk! vilken dim anbefaler dere, 195.45.16 eller skal jeg gå for 205.40.16? eller andre forslag? desse skal stå på desse Lenso felgene 9" brede. NOEN MED ERFARING?????? Takker på forhand:) kom gjerne med dekktype annbefaling også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Folkens, jeg skal handle dekk! vilken dim anbefaler dere, 195.45.16 eller skal jeg gå for 205.40.16? eller andre forslag? desse skal stå på desse Lenso felgene 9" brede. NOEN MED ERFARING?????? Takker på forhand:) kom gjerne med dekktype annbefaling også Stikk innom denne siden: http://www.tyrestretch.com/ Eg har 195.45 på mine Borbet T 9x16, og det er nåkk med strekk for å sei da sånn! (Kan fjerne bilde om du vil. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Det der var en genial side men fikk heldig vis lånt meg ein felg som jeg har kjøpt med 205 45 dekk på idag så har eg handlett in ein del spacere så vi får se kor rått det blir,skal ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 der var felgend kommt på plass.. dekkdimmen ble 195.40.16, må sei meg fornøyd med strekket men ufattli lav den ble på hekken så no må eg til å få den opp bak! e det nåken valsespesialistar i Hordaland/rogaland? subber litt bak,men kan hende det kommer seg når eg får hevet den litt opp! Først måtte eg dreie ner nåken spacerar jeg hadde fra 15mm til 13mm for å ha fremme Inspeksjon av ulyd bak/under.. Og tilslutt et bilde av bilen,men den skal heves bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Senk den fram heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå