espenae93 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 [*]Heisann! Tenkte at jeg skulle lage en tråd om førstebilen min, noe jeg tror ingen har noe imot siden de fleste på dette forumet er over middels interessert i BMW Jeg fikk førerkort i starten av september, så jeg har fått kjørt en del bil allerede ettersom at bilen min var i hus allerede før jeg fikk lappen Tidligere kjørte jeg en ktm exc 125 lett-sykkel, men den ble solgt ettersom at jeg nærmet meg 18-årsdagen min og penger til bil. Deleliste: Stod på ved kjøp: BBS CH 18" M-Sport-pakke: M-tech II styling M-Sport seter M-Sport multifunksjonsratt Kjøpt i ettertid: CSL bakluke (venter på lakkering) Facelift baklykter (fordi jeg foretrekker disse over standard LED, skal ikke monteres før CSL er lakkert) Planlagte innkjøp foreløpig: Ny førerdør (altså venstre side foran) Svarte nyrer lyktesenkere lakkert i bilens farge (gjør at bilen ser tøffere ut forfra etter min mening, men jeg veit at det er delte meninger om temaet ) Sotede blinklys KANSKJE M6 replika felger (18-19", da vil BBS CH bli nedgradert til vinterfelger) det er ikke sikkert at jeg har husket alt her, men jeg vil nok gjøre endringer i tråden senere her er bilder av min E46: dette bildet er ifra de få dagene som jeg hadde motorsykkel og bil samtidig! som dere ser så foretrekker jeg at kjøretøy er svarte i fargen, eller "alpine-hvite".. regnbilde! hvordan jeg vil at den skal se ut etterhvert sånn ca: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Nydelig bil Skal du ha 4x rør, vær grei å bygg dem skikkelig inn i fangeren. Hehe, ser så mye bedre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 hehe, nei tror ikke jeg skal ha 4 rør.. fant bare ikke en bil som var riktig stylet med bare to potter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 nydeli bil og fine planer , ser du har god smak på kjøretøy ihvertfall , ktm exc ekke gæli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Pen bil og gode planer videre. MEN vurderer du seriøst å bytte ut originale BBS hjul til fordel for M6 replika? Det er en stor nedgradering i mine øyne! Ellers liker jeg hva jeg ser og leser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Pen bil og gode planer videre. MEN vurderer du seriøst å bytte ut originale BBS hjul til fordel for M6 replika? Det er en stor nedgradering i mine øyne! Ellers liker jeg hva jeg ser og leser +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Pen bil og gode planer videre. MEN vurderer du seriøst å bytte ut originale BBS hjul til fordel for M6 replika? Det er en stor nedgradering i mine øyne! Ellers liker jeg hva jeg ser og leser +1 +2 Ville heller anskaffet meg BBS CH 19" (Har evt. Schmidt VN-Line felger til salgs om det er av interesse, koster masse kroner, men di er verdt det ;D ) Pen Bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328E46 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Flott bil du har fått deg! Morro med tråd, håper å se oppdateringer vist du kjøper inn noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 takker for konstruktiv kritikk og nye idèer, de blir godt motatt og vurdert det skal jo sies at jeg er ganske ny i bilverden, så flott at dere leder meg i riktig retning Ja jeg har egentlig veldig lyst på 19" felger for somrene som kommer, men er litt redd for at det blir for lite "gummi" og jeg er uheldig og bulker dem eller noe annet fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Flott bil du har fått deg! Morro med tråd, håper å se oppdateringer vist du kjøper inn noe nytt! oppdateringer skal komme liker å knipse noen bilder iblandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Flott bil du har kjøpt! Har vært på utkikk etter så og si samme bil som deg i laang tid, før jeg endte med E39. Ikke lett å finne en tilsvarende din til grei pris (hvis det er lav km.stand og). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Flott bil du har kjøpt! Har vært på utkikk etter så og si samme bil som deg i laang tid, før jeg endte med E39. Ikke lett å finne en tilsvarende din til grei pris (hvis det er lav km.stand og). km. standen er dessverre ganske høy (runder 200 000 om ikke lenge), men motoren går fortsatt helt strøkent, og jeg er villig til å bytte motor hvis den blir sliten.. er veldig fornøyd med bilen ellers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Flott bil du har kjøpt! Har vært på utkikk etter så og si samme bil som deg i laang tid, før jeg endte med E39. Ikke lett å finne en tilsvarende din til grei pris (hvis det er lav km.stand og). km. standen er dessverre ganske høy (runder 200 000 om ikke lenge), men motoren går fortsatt helt strøkent, og jeg er villig til å bytte motor hvis den blir sliten.. er veldig fornøyd med bilen ellers da Vil ikke si at 200 000km er såå mye da. Holder mange mil til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 liten oppdatering! Som dere ser så er en spreder og ett kjørelys ikke helt tett.. Jeg vil gjerne få gjort noe med det, for det ser ikke særlig pent ut.. noen som har erfaring med noe lignende og kan hjelpe meg glitt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Du må vel egentlig bare få tørka opp fukta og sjekke pakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå