Ron Jeremy Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Jeg kjøpte 05 X3 i April og har vært moderat fornøyd. Kjøpte den delvis grunnet et godt rykte ifht driftsikkerhet... Hadde trøbbel ifra starten, noe som visste seg å være noe med girkassen, gikk heldigvis på garantien, for dritten kom på 25k +. Nåvel, ny dag nye muligheter, det begynner å bli kald, og X3'n begynner å rote igjen, denne gangen vil den ikke starte. Ved oppstart går temperaturviseren til fullt, uten at bilen er varm, og den bare kimmer, uten start. Dette kan gjenta seg 70 ganger inntil tålmodigheten avtar (jeg kjører E46 idag) så det er tydeligivs noe galt fatt, noe elektrisk tipper jeg siden temp instrumentet oppfører seg snodig. De gangene viseren ikke slår ut, starter den lett og raskt. Batteriet er nytt forøvrig, og tanken er ikke tom for diesel. Noen forslag ifht hva dette kan være (kostnad)? På forhånd takk for tips!
Ron Jeremy Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Ja, etter en diagnose på GS, viste det seg å være en herlig blanding av 2 glødeplugger, og 1 av 3 mulige instrumenter som var feil på... Ingen julegaver i år mao. Faen, de to Bmw'ene jeg har soleklart hatt mest trøbbel med - er dieselbiler, usikker på om neste "hovedbil" blir med dette satans fludium.
gallay Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 det med 1 av 3 hørtes ikke noe særlig ut. Men er det et stort problem å få bytte de to gløddepluggerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå