Halbakken Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Skal bytte til Powerflex på E30'n rundt om nå, men noen som har noen lure tips for hvordan få ut de gamle? Eller må jeg presse dem rett og slett?
joachim sørlie Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 jeg brente de ut jeg.. haha! ryker noe jævlig, så er best med presse
Halbakken Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Hehe fett. Bare med en propanbrenner altså?
joachim sørlie Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 jeg brukte bare sånn gassbrenner man holder jeg, men funker med propanbrenneren også! men husk, ryker JÆVLIG svart!
325ti Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 MYE gummimenn om du brenner de ut. ;P det beste og enkleste er og presse de ut, men kan vere litt vrient og få lånt egnet verktøy. De på broene bak ordner du med noen store piper og en gjengestang. mothold prinsipp=) Det samme går på broene forann om du bruker litt fantasi. =)
E30 Ole Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 En mer ryddig miljøvenlig om du ikke har tilgang på presse er jo å borre ut foringene! Borre ut gummien, skjære noe om nødvendig og sage ut stålhylsene med baufil. Høres ut som om det er mye styr, men jeg syns det funker fint. Lykke til !
Halbakken Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Det var mange tips, da skal vi se om det blir bytte av foringer Takk alle!
scoot Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg bruker gjengestang prinsipp + varme på min e34. Setter foringen i maks press, så varmer jeg litt her og der så smyger den seg ut. Samma prinsipp kan vel brukes på e30 da foringene er rimelig like.
hao Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Det er mange gode forslag her search.php?keywords=diy+foringer&terms=all&author=&fid%5B%5D=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå