Kvasi Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Det luftinntaket til bremsene, ved grøftelykta. Måtte modifisere mitt pga rør til intercooleren og klarte selvsagt å kutte litt feil. Dvs, jeg var småfull og holdt den opp ned når jeg holdt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Send meg en PM i morgen etter 16.00, lurer kanskje på om jeg har en liggende.. Skal få den om jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Send meg en PM i morgen etter 16.00, lurer kanskje på om jeg har en liggende.. Skal få den om jeg har. Å dæven nå ble jeg litt redd for at det sto kl 16.00 da er jeg garantert ganske rusten ennå, men etterpå går bra Den er av en eller annen grunn ikke barebare å få tak i, så har du en og donerer kan det godt hende det dukker opp noen øl eller et nigeriansk ludder på et eller annet treff i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Herrefred, enn å ødelegge en bil slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Er vel noen kroner i stickers på bilen.... Tenk hva annet fornuftig det kunne blitt brukt til. Men jeg syns det er like morsomt som deg jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 haha, fantastisk !! Synes det kan være tøft jeg, er nok mange som snur seg på gata vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Får noen blikk ja for og si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 råå denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Dette var litt uvandlig, men alika vell tøft Lysten på å gi link til hvor du kjøpte den sticker bomb ''boka''? Jeg så bare du skrev det her, gjerne på pm Edit: hadde vært løye og gjort noe slik på mopeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Haha, rått! Denne du skal bytte i min herlige vinterbil, minigris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Hehe, liker innstillinga di, Winchester! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Ja, noen må jo gjøre det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Motor er det i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Er bare en 318is, men den funker greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Det vill jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå