Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hehe, ja det er helt grei lyd! Men skal mekke meg en db-killer så vi kommer hjem med hørselen i behold.. Det 10 mila hjem fra Voss på 2dre gear når kassa låste seg var mildt sagt slitsomme. Vi endte opp med å bruke hjelm alle 4 i bilen :lol: Stiller på e30meet så sant kassa dukker opp i tide, blir sendt fra ålesund på mandag [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få denne i orden og komme på e30meet jah 8)

burde vell gå bra rundt banen denne :)

Tror ikke den er av de raskeste rundt banen, det er den ikke satt opp for. Med fullt skinnintr osv veier den fremdeles 1180kg med en skvett på tanken.. Bakstillinga er og bortimot urørt, og bremseballansen er langt fra optimal. I tillegg er det store mengder rattrust :)

Men det bør være fullt mulig å ha det morro utpå :)

selge til meg :!::!:

Bjørn

Det er en som reproduserer disse nå.

Det stemmer, det er en på e30power som har store planer- men har de fått produsert noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få denne i orden og komme på e30meet jah 8)

burde vell gå bra rundt banen denne :)

Tror ikke den er av de raskeste rundt banen, det er den ikke satt opp for. Med fullt skinnintr osv veier den fremdeles 1180kg med en skvett på tanken.. Bakstillinga er og bortimot urørt, og bremseballansen er langt fra optimal. I tillegg er det store mengder rattrust :)

Men det bør være fullt mulig å ha det morro utpå :)

selge til meg :!::!:

Bjørn

Det er en som reproduserer disse nå.

Det stemmer, det er en på e30power som har store planer- men har de fått produsert noe enda?

Ja, huset er vel lagd: http://board.s14power.com/showthread.php?t=7062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Noen bilder gjennom sesongen, seneste fra 201m drag på eikås i dag- der eg fikk bekreftet at motoren fungerer godt! Klarte tilnermet samme slutthastighet som eg klarte med min gamle s38 motoriserte e30 på gateslics. Kjørte slitte 35profil gatedekk i dag og hadde null feste. Passerte mål i 133kmt, som må være bra på en liten 4syl sugis med 100m hjulspinn!

gnwsgpjk7ypo2iyo5uhd.jpg

Tok også den lange turen over fjellet til E30MEET, som var kjempemorro! Ble noe krøll med en kranglete tps. Men med litt safe`ing på mappen, fetet den opp og tok av litt tenning og satt ned turtallsperra så fikk eg kjørt av mye rattrust og naturligvis kjørt frem nye planer..

Her er litt bilder eg har funnet på nett, flinke fotografer!

71cq6ntjnd9xczrahab2.jpg

nmacr659bnzwd36zm9eo.jpg

2nrur362v02eygxcuxep.jpg

wqcxf8hda366jh24u46n.jpg

Mine 2 80 talls leketøy :

2jc5ensn85uevnbopy0t.jpg

Er litt i grubleboxen om eg skal selge og bygge nytt, eller om eg skal bygge videre på denne.. vi får se ;)

Og ja, speila er nå SORTE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...