John90 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Vil ønska alle her inne ei riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Da ser det ut til at det blir nokk en delebil i tunet her! Dette er en 525 tds automat som har gått ca 300 000. Er kjørt av voksne personer. Kan selge litt deler av den vist noen trenger. Send meg en pm isåfall. Deler selges billigt isåfall. Kan og selge automatkassen til den. Har 3 stk automatkasser ifra tds. 2 som er bra og en med utslitte lameller. Har og 2 stk automatkasser til m60b40 motoren som vurderes solgt til rett pris. Bilder av delebilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 har du vert på espe og handla bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Noen kompiser skal ned og hente den på torsdag for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 åja har sett den har stått der aldri så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Ser slik ut på bildene og.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hei! 540en har vært i mitt eie på Bømlo for et par år siden =) Godt og sjå att den fortsatt er i live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Såpass. Du som solgte den inn i fjorden her? Bilen tutler og går i skrivende stund den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Eg personli byttet den inn i en mr2 Turbo å da kom den fra østlandet, så solgte eg den videre etter et hallt års tid men kor han var fra er jeg litt usikker på,han hentet den vertfall på stord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 åja. Mener han eg kjøpte den fra hentet den på Stord. Til rundt 80 000 vist eg ikke husker helt feil. Så når han hadde hatt den i litt over ett år så kjøpte eg den ifrå han. Øyvind heite han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Då er den røde blitt til spiker. Så er det komt en ny bil i parken. Som sikkert føler seg litt mobbet av dei eldre herrene i gården. Er snakk om bilen helt til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Her er salgsannonsa til nyebilen. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39805506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Skjer ikkje so mykje her for tida. Drevet litt på med den grønne og klargjør den for eu kontroll. Planen var jo og klargjøre 540'en og tds'en denne frituren men dette gikk jo rett i dass. Har montert lamin-x på e61,en og led AE og tåkelys. Forøvrig står det jo en delebil med 6-trinns manuell klar til 540'en så får hive meg på det etter tds'en er solgt Noen som har noen peiling på hvilken giroverføring som virker bra på m60 med 6trinns kasse? Er mye slakk på kassa nå så må kjøpe ny. Noen bilder av e61'en og den siste oppgraderingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Fannt ut idag at nedre og øvre del av bunnpanna på 540'en er sprekk i. Så må nokk levere dette til sveising. Heia vestlandsveier på vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå