John90 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Demonterte ein m50 b25 motor idag. Alle delene selges komplett for 2000 kr. Lar bildene tale for seg sjølv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Prøvemontering av frontleppa. Må kappest litt. Og blir litt vel lavt på vinteren? hva fornå leppe er det der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Er frontleppe frå ein volvo 940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Er frontleppe frå ein volvo 940 det var det jeg tenkte meg ja takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ein ekje skikkelig vossing før ein får skrudd på noko volvo-dela på bilen sin! Blir bra det der, om enn kanskje litt lav. Om vinteren held fram slik den har vert til no gjer da ikkje noko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 E nesten ein skam og ha volvo dela på an. Sikkert kun eg so ikkje køyre volvo so vinterbil her oppe Blir nokk litt lavt ja. Bildet e tatt med orginalfjører. Skal senkest ein god del meir til sommaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Fekk solgt 520'en for nokon daga siden og. Kjørte den til valdres der ein kar ifrå hamar området overtok den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Idag kom kulda til voss. -14 grader midt på dagen og då fraus selfølgeli radiatoren på tds'en. Fekk flusha igjennom heile systemet men får ikkje varme i varmeapparatet inni bilen. Nokon som veit om det er ei lufteskrue ein plass? edit: Tok og 540'en ein liten luftetur på snøen og fannt ut at det ikkje er diffbrems på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Kul bilpark du har! Må bli dyrt med registreringer, EU-kontroller, forsikring osv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Nja. Koster litt, men overkommeligt Bmw er no generellt dyrt og forsikre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hei John! Tenkt noe meir på takstativet, om du vil selge det? Er på Voss no, måtte legga skia inn framdøra og over setet når eg skulle på fjellet, ukurrant! Eventuell pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Halloen du! Takstativet blei nokk solgt med 520'en desverre Kjøpa deg mindre ski eller stv då hehe. Må gje ein lyd når du e på voss ein anna gong so kan me helsa på Er på jobb for tida so kjeme ikkje heim på nokon veke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 :/ Hehe, kjøper nok heller takstativ nytt framfor å bytte ski eller bytte bil! Trur da blir da lettaste. Kan godt skrive ein melding her neste gong eg er på voss, kunne godt tenkt meg å sett desse bilane dine! Femmaren min ekje noko vidare flott syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Høyrest ut som ein plan! Takstativ er gromt på e34 synts eg Angrer på at eg ikkje tok av mitt og holdt kjeft om det... Synts no e34'er skjenerelt er flotte eg Mine er langt ifrå prakteksemplar men fungerer som bruksbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Den 535'en ser iallefall noen hakk flottere ut enn min, både utvendig og innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå