John90 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Blei ei lita økt idag 540'en skal på etterkontroll imårgo Kom over ein liten detalj på huggeren idag og Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Då er 540'en eu godkjent! Planene framover blir og få blenda nivåreguleringen på den og montere skikkelig senkesett på den (80-20) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 følger med her. vil gjerne vite hvordan du blender av nivå reguleringa. har tenkt på det samme selv,siden jeg er plaget med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Skal prøve og ta nokon bilder når eg gjør det så kan eg legge ut litt bilder og info. Tenker og kjøre trykket ifrå pumpa inn på returen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 hvor mye arbeid er det å fjerne alt? hvor ligger pumpen på motoren? med tanke på å fjerne alt. å så lurer jeg på hvor den tar oljen ifra? Si ifra hvis jeg maser på tråden din MVH r_tranoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Kor mykje jobb det er og fjerne veit eg ikkje endå. Men nivåreguleringa går på servopumpa. Så den går på servolja som du fyller på bilen. Berre og spørra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 håper på updates fra deg når du setter i gang med dette. jeg skal prøve å få godkjent bilen min med senkesett nå. får håpe det ikke blir noe problem med nivåreguleringen bak. og så lurer jeg på om du vet av nettsider hvor dem selger senke fjører som senker mere enn 40 mm. det blir alt får høyt med ca 45 fram som det står i papiret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 hei igjenn du. har du fått kommet igang med å få blendet nivåreguleringa? jeg har selv tenkt på å gjøre dette. MVH r_tranoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hallo.. Har ikkje begynnt med det endå. Har fått skilt på 540'en så den blir brukt i det siste Planen min er og kappe rørene (tur/retur) og lage en bypass mellom disse under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Tok mange bilder av bilene idag.. Nytt siden sist er at 540'en er blitt godkjent. Fått xenon i alle lys framme og montert lamin-x og senkesett fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 du har en fin bil park men når skal du blende nivå reg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Når eg får tid ein dag! Nivåreguleringa på 540'en kom seg med litt servoolje. Så vi får se.. Driver og pusser opp bad hjemme så går MYE tid til dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 skjønner den men som sagt, misunner den bilparken din. var heller ikke meningen å mase. sorry MVH r_tranoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Har skjedd lite her i det siste.. Generelt vedlikehold av bilene. Har dog vert og henta meg festivalvogn! Stakkars tds'en var ikkje heilt villig i alle motbakker og girkassa vart ganske varm. Må ligge på 3 gir i 80 for og ha nokenlunde ladetrykk! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Skjer fortsatt lite her. Utenom at badet i leiligheten er ferdig oppussa. Har dog ettermontert hengerfeste på ein e46 320d. Har handlet meg litt dekk så tenkte eg skulle prøve ut ac schnitzer felgene på den grønne då det er sinnsykt kast i rondellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå