Haakjin Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Utrolig fin bilpark du har her:) Angående den nivåreguleringa så gjorde jeg akkurat det samme på min 525touring. Jeg valgte tilslutt å sette på en servopumpe fra en lik motor uten nivåreg. Det er helt klart det enkleste. Jeg prøvde å faila mye før jeg valgte dette, klipte slanger og prøvde å blende, ble ikke bra, lak bare, så glemte jeg sammen røra, da ble det for mye trykk og en hydraulikkslange smalt av, det enkleste er helt klart å sette på servopumpe uten nivåreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Skal være på utkikk etter ei servopumpe til ein 540 uten nivåregulering då. Blir det beste og mest holdbare resultatet og! Er på utkikk etter ein sperrediff til 540'en og. Type m5 eller 750 e32.. Er blitt handla inn automatkasse til bilen og. (den som står på no er ikkje heilt 100%) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Då bærer det snart avgårde til rudskogen. Den grønne tds'en blir med! Og ein blå e46 touring. Håper vi sees der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Er på utkikk etter orginale framlykter til e34. Helst i nerområdet. Og den grønne tds'en vurderes solgt/byttes Ta kontakt for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Fin bilpark du har John! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Fin bilpark du har John! Takker Har komt meg heim ifrå jobb no, har montert senterringer på felgene på touringene så nå slipper eg romperisting i 80km.t lenger Har og bestilt meg XYZ coilovers til 540'en slik at den blir litt lavere og bedre og kjøre Noen som har ein meining om ka den grønne tds'en kan være verdt. Vurderer og selge den vist eg får litt for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Fekk då ein kjekk pakke i posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Gattis med coilovers Er vel ikke tüv på disse? Men kanskje hyggeligere pris enn KW? Blir spennende å se dem på, følger med. Prøve å få tak i til tds'n og, men der skal det godkjennes, så må spare ei stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Takker følger med i tråden din og i jakten på coilovers. Disse er det ikkje tüv på nei, men ein hyggeligere pris på enn KW. Skal bli artig og prøve ut. Har jo FK på den oransje. Så blir spennende og sjekke forskjellen. Får se om eg får somla meg til og bypasse nivåregulering på 540'en slik at montering kan begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Då har eg montert coilovers framme Blei ein bedre bil og kjøre over humper med nå enn før med senkefjærer framme. Såg ut som om demperene var stilt heilt i bunn framme? synts det kunne vært litt lavere eg... Over til nokon bilder: Gammel høgd: Ny: Montering: Før: Etter: Så eit bilde av den nyeste bilen i tunet Svigerbror har handla seg 540 sedan med 6 trins manuellgir og alu svinghjul.. Er ganske misunnelig. Var eindel forskjell på aksen på min og han sin... 540 Sedan/6 man 540 Touring/ auto Og med tds'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da har Madammen fått seg lappen og Så nå driver ho og farter rundt i 540'en med eit stort smil! Tok nokon bilder av den bilen og ein kompis sin nyinnkjøpte audi s4 igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Frekt med senk, er så sinnsjukt misunnelig på de felgene.. kom forresten på at jeg har noen bilder av den 535'en din. Skal se om jeg finner dem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Begynner og bli fornøgd med felgende framme nå etter og justert litt kamber på 540'en Subber av og til dog. Stakkars 535'en. Har stått i garasje i snart 1 år no Muligens eg tar den på eu kontroll nå snart for og sjå om den blir klar til sommeren igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg har så lyst på den touringen din, John Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Grom tds touring dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå