Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå solgt diesel e28`n, og kjøpt med en 86 modell 528i godkjent ombygd til 535i :)

Siden Pedi her på forumet ønsket ny tråd, så blir det ny tråd :)

kjøpte bilen av Riberto her på forumet, så dere vet vel av den litt fra før :)

facts:

-86 528i godkjent ombygd til 535i

-nytt fjærbein hf

-nye dempere og fjærer

-ny bensintank

-nye bremseband,wire,klosser bak

-nytt diffoppheng

-nye stabstag med foringer foran og bak

++++

Bilen trenger lakkering og en del pleie, men ett bra teknisk utgangspunkt. Har montert diffsperre og senkesett, samt begynt å tilpasse m-tech. Hellakkering blir vel ikke før tidligst til sommeren :)

men nok om det... bilder :

2011-12-06201806.jpg

fått den opp på bukken og tatt av fronten, den fulgte ikke med.. men jeg har komplett sett liggende(untatt hjulbuelister foran, det er jeg ute etter )

2011-12-07191249.jpg

fått på 18"hjula

2011-12-07191258.jpg

M-tech fronten

2011-12-07204841.jpg

Skjørta

2011-12-07204920.jpg

fikk med nye framskjermer, di gamle er helt opprusta :) (ikke originale, men koed)

2011-12-07204938.jpg

fikk med så og si strøken m-tech vinge ;)

2011-12-07204946.jpg

fått laget fester til m-techfronten og montert nye hvite blinklys og tåkelys :)

2011-12-09121130.jpg

monterte også m-tech hekken og lykter og vinge

2011-12-09121157.jpg

skal lakkere m-techen så fort jeg får tid!

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dessverre ikke tatt mer bilder, da det har vært litt hektisk den siste uken.. men har montert interiøret fra dieselen(brun m-tech) og m-tech 2 ratt :)

er på jakt etter div deler

-1stk 0z cerez 8,5x17 hvis noen har det, PM!

-hjulbuelister(m-tech) foran !

-Svart skinninteriør (m-tech)

Skrevet

:applause::applause::applause::applause:

Så mye kjekkere med egne tråder, enn 2,3 eller 4 biler i en og samme tråd. Ikke minst hvis noen blir solgt etterhvert... Blir i tillegg værre å finne frem til detaljer hvis en mixer flere biler i en tråd.

Skrevet

:applause::applause::applause::applause:

Så mye kjekkere med egne tråder, enn 2,3 eller 4 biler i en og samme tråd. Ikke minst hvis noen blir solgt etterhvert... Blir i tillegg værre å finne frem til detaljer hvis en mixer flere biler i en tråd.

du har nok et poeng der ;)

har nok ALT for mange jern i ilden for tia, 5 biler, og med "kjærring" å hus blir det for lite timer i døgnet, men skal prøve å holde denne tråden til denne bilen, så får jeg heller lage flere :)

Skal bytte styresnekke på denne, da den er helt utslitt, synes egentlig det er veldig rart at de ikke brydde seg om det på eu-kontroll, eller på biltilsynet... men men , jeg vil iværtfall bytte snarest :)

Skrevet

Blir nok bra denne når du har fått lakket alt i samme farge.

Jeg liker blinklysene dine, synes det blir "renere" linjer når man ikke har orange blinklys som bryter opp linjene. :applause:

Skrevet
Har karnskje ett ekstra sett med hjulbuelister foran :D Byr da? :P

Ellers gratulerer med god bil :D Legg ut bilde av vognkort da ? :)

Mvh

Håkon

har ikke fått vognkort enda :) men send meg en pm med hva du ca ønsker da ? :) evt byttes i noe ? ;)

Er både enig å uenig i det med lyktene... synes det er fint med hvite rundt om, men må si jeg gleder meg mest til å få den originale m535ien ferdig, med originale :)

Skrevet

da stikker jeg og henter Akmadden, så skal vi bytte styresnekke :) kan fort skje mer enn det, men vi får se :) update kommer i kveld, hvis jeg rekker det før jeg skal på jobb :)

Skrevet
Synes du skal kjøre oransje blinklys jeg ;)!

blir nok en av hver :)

bytta styresnekke... kommer bilder , men snekka var helt jævlig.. stremt en god del, og helt ubrukbar å kjøre med.. skal prøve å slakke litt på justeringa i morgen, men regner med den blir like slapp som den forrige når jeg gjør det.. #-o

monterte også 535i instrumentpanel, men speedo er ikke helt i form, nåla er treg, og kommer ikke lenger en 60kmt.. altså, noe er skikkelig galt.. noen som har vært borti dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...