oygab Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Hei Jeg har en X5 2001-modell 3.0l, med den kjedelige varianten seter. Jeg ønsker å få ettermontert setevarmere nå som det begynner å bli kaldt. Er dette mulig? Vet dere hvilke deler jeg trenger og hvor jeg får kjøpt dette?
Johnsen86 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Du får alt hos BMW-forhandlere eller andre delepushere som gsbildeler og koed. Snakk med en erfaren delemann hos forhandleren så kanskje det finnes ett "sett" med alt du trenger. Vil tro du trenger ca dette: Varmeelementene, knappene i dashen, muligens nytt knapperamme, ledningsnett og sikring og info om hvor alt skal koples inn i det originale ledningsnettet, om ikke ledningene ligger klare, det vet jeg ikke noe om.
mudbug Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 HeiJeg har en X5 2001-modell 3.0l, med den kjedelige varianten seter. Jeg ønsker å få ettermontert setevarmere nå som det begynner å bli kaldt. Er dette mulig? Vet dere hvilke deler jeg trenger og hvor jeg får kjøpt dette? Ser at det koster 127 EURO for switch pannel og 400 EURO for varmeelement. Du kan ettermontere og la BMW kodet for deg.
oygab Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Takk Har du delenummeret? Var vanskelig å se på bildet. Hvorfor må dette kodes?
awt Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Vil absolutt anbefale eBay (og da spesielt ebay.de) for de dyreste av delene, smådeler som kontakter og slikt er nok enklest å kjøpe nytt.
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Takk Har du delenummeret? Var vanskelig å se på bildet. Hvorfor må dette kodes? Klikk på bildet og klikker på ZOOM + helt til venstre på toppen av bildet. Du må kode for at midtkonsollen virker og at bilen vet at du har setevarmet .
oygab Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Hmm, smart bil... Så jeg trenger den delen som er markert. Vet du også navnet på varmeelementene? Vet du om ledningene ligger klart eller om disse også må legges opp?
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Hmm, smart bil... Så jeg trenger den delen som er markert. Vet du også navnet på varmeelementene? Vet du om ledningene ligger klart eller om disse også må legges opp? Du kan spørre BMW forhandler etter setevarme ettermonteringskit. Da får du allt det du trenger. Du kan spørre de om ledning er lagt, men det tviler jeg på. Jeg har både framme og baksete http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=194349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå