Bmwrob Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Hmm, vil ABS lampa lyse dersom veivhusvent er tett...?
gullsakar Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Hmm, vil ABS lampa lyse dersom veivhusvent er tett...? abs = bremser veivhus = motor
Mariuse34 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Jeg har ikke tid til å fikse det for øyeblikket, men kjørte bilen en liten tur igår. Jeg har nylig ladet batteriet fullt opp. De tre lysene lyser hver gang jeg kjører over en fartshump eller treffer noe ujevnt i veien. Da lyser tre lys og bil mister kraft til lysene slukker. Bilen er mye tyngre på rattet etter at lampene har lyst en gang. Videre stoppet jeg på statoil for å fylle bensin i går. Da jeg var ferdig var bilen tom for strøm plutselig. Bilen lager suselyder når jeg åpner oljepåfyllingslokket. Jeg skal ta en diagnose i løpet av uka, men noen tanker?
Mariuse34 Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Dette er en pinlig post å skrive...MEN.. Jeg oppdaget igår hvorfor det lyste. Det viser seg at den stangen over batteriet i bagasjerommet var løs. Så hver gang jeg har kjørt over en dump etc har den lille plastkassen over stangen presset den ned på plusspolen. Det gjorde at det ble lysfest i dashbordet og servoen kuttet ut. Fikset nå og bilen går som en drøm igjen. Fortsatt suselyd i oljepeiletingen. men jeg tok ut oljepåfyllingslokket. Jeg la hånden over, men kan ikke si det var noe spesielt sug der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå