Tommen325 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 1764743940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 vært til salgs i evigheter de der. mye pent da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Har dem ligget ute på nett før? Aldri sett dem jeg.. Fantastisk mye flott ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 etter min mening er det fryktelig dyrt da. Moms er inkludert, men registrert er dem jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Er vell kanskje litt i overkant prisen ja.. Vanvittig lav km stand på dem fleste, men fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Noen av de har vært til salgs lenge, men ikke alle.. Han Trondrud har en vill samling BMW`r.. MYE gromt oppe der! Og alt står utstilt i ett lokale med masse vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 De fleste har vært annonsert før, men den USA M3n og Alpina B6 3.5s har jeg ikke sett før... Overpriset Alpina, og at en "samler" ikke har kontroll på produksjonstall på Alpinaen sin synes jeg er rart. B6 3.5s er produsert i kun 62 eksemplar - ikke 500 som det står i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Fy søren for en herlig bilsamling, og alle er dønn orginale akkurat sånn som jeg liker ! Får bare krysse armer og bein for at disse bilene blir i Norge, noe det også er stor sjanse for med de prisene! Kunne godt hatt den røde E24en, er på jakt etter akkurat en sånn men når jeg kan dra til Tyskland å finne en like strøken til mindre pris så gjør jeg heller det! Men å selge disse bilene blir ikke enkelt, for det første så er det alt for kleint med bilder og informasjon! En E30 Alpina fortjener mer enn 4 bilder og noen linjer tekst hvis den skal selges uregistrert til den prisen her i Norge! Men for all del, bilene er verd prisen de har særlig med tanke på km stand på mange av de! Men med markeds øyne og realistisk tankegang så er det alt for overprisa, det finnes ikke ett marked for biler med sånn km stand og pris her i Norge! En E30 til 120 000 ,- som ikke er registrert en gang har ingen kjøpegruppe! Man får jo en registert dog med noe lengre kilometerstand men fortsatt strøken til langt under prisen på den røde! Skal bli spennenende å se, hadde jeg vært rik så hadde jeg kjøpt alle sammen å registrert dem ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hadde de vært registrert ville de nok blitt litt mer "lettsolgt" syntes at biler som er uregga er veldig lite attraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 En E30 Alpina fortjener mer enn 4 bilder og noen linjer tekst hvis den skal selges uregistrert til den prisen her i Norge! Her er annonsen fra i fjor på B6 2.8 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23273490 - flere bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Har litt grunker denne typen om det er han her: Nils Kjetil Tronrud Født 1966 Poststed: 3530 Røyse Formue 2009: 21.906.742 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Masse flotte biler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Disse har ligget ute tidligere ja Siklet mang en gang på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23252275 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Den m3'n som har gått så lite er vel rimelig?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 mye gromt her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå