Gå til innhold

Stor BMW samling selges!!

Tommen325
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De fleste har vært annonsert før, men den USA M3n og Alpina B6 3.5s har jeg ikke sett før... Overpriset Alpina, og at en "samler" ikke har kontroll på produksjonstall på Alpinaen sin synes jeg er rart. B6 3.5s er produsert i kun 62 eksemplar - ikke 500 som det står i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en herlig bilsamling, og alle er dønn orginale akkurat sånn som jeg liker :D ! Får bare krysse armer og bein for at disse bilene blir i Norge, noe det også er stor sjanse for med de prisene! Kunne godt hatt den røde E24en, er på jakt etter akkurat en sånn men når jeg kan dra til Tyskland å finne en like strøken til mindre pris så gjør jeg heller det!

Men å selge disse bilene blir ikke enkelt, for det første så er det alt for kleint med bilder og informasjon! En E30 Alpina fortjener mer enn 4 bilder og noen linjer tekst hvis den skal selges uregistrert til den prisen her i Norge! Men for all del, bilene er verd prisen de har særlig med tanke på km stand på mange av de! Men med markeds øyne og realistisk tankegang så er det alt for overprisa, det finnes ikke ett marked for biler med sånn km stand og pris her i Norge! En E30 til 120 000 ,- som ikke er registrert en gang har ingen kjøpegruppe! Man får jo en registert dog med noe lengre kilometerstand men fortsatt strøken til langt under prisen på den røde!

Skal bli spennenende å se, hadde jeg vært rik så hadde jeg kjøpt alle sammen å registrert dem :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...