Orjan Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg tror alle bilene er uten avgift. Det blir jo billigere når de er veteran - om man bare har tålmodighet til å vente Ellers vil jeg jo tro at alternativ avgiftsberegning vil være gunstig for disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Var den ikke litt billig den E28 M535 som sto der? Eller er det noen skjulte avgifter på den? Syns ikke det kom fram i annonsen. Der var den jammen solgt gitt. Synd det er feil årstid å hente sånne biler for oss som bor langt unna. Noen som vet hva det hadde blitt inkl avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Etter ordinær beregning kom jeg frem til noenog80tusen i avgift, så da blir den rundt 200 ferdig på vei. Slett ingen upris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Sikker på det? Forhørte meg litt via noen som har peiling og vedkommende kom fram til 40' i avgift. For så lite går det jo fint an å importere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Med den såkalte "alternativ beregning" kan det nok tenkes at man havner på 40, men jeg har ikke tilgang på listepriser så da blir det vanskelig å beregne med den metoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Uansett vel verdt å vurdere. Vært noe å kommet på treff med det Takk for svar. Har en viss peiling på prisleie nå iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Apropo samling: SE DENNE ! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31460675 Annen Alpina - syyykt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Grei bil ja, men ingen Alpina.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå