Oyoy Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Kjøpte min første BMW for en liten stund siden, valget falt på en E46 320D, original M-Tech 2 med oppgradert Harman/Kardon anlegg Da jeg kjøpte den hadde den allerede rød/sorte baklykter, øyelokk foran, mørke side & frontblinkers , 18" sommerhjul, lakkerte lister/dørhåndtak. Siden jeg kjøpte den så har jeg gjort følgende: * Byttet spiller til en 2din med navi/dvd og slikt. * Byttet til karbon nyrer * fjernet xenon (faktisk), var elendig lys. * montert chromeringer rundt instrumentene. * M-Girkule. Mine planer fremover: * Montere ny veivhusventilasjon og EGR Ventil (Bestillt) * OBD-2 Bluetooth Android (bestillt, kan bruke tlf til å lese feilkoder, verdier etc) * Frontleppe til originalfangeren (ABS plast kledd i karbon) * Ny diffuser bak (usikkert, blir isåfall også karbon) * Bygge anlegg i bagasjerom * Nytt luftfilter som erstatter det originale (Pipercross) * ac-s bakrutespoiler * Nye lykteglass (veldig matte de som er på nå) * kansje montere angeleyes, blir dette eller en us blink lysmondul * Proffsote siderutene foran (resten er sotet) * m-stoff matter til sommern. * Ny eksos. Sikkert mere jeg skal gjøre, men kommer ikke på alt i farten. Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Pen bil ! Blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Pen bil ! Blir bra med planene +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Takk takk kom gjerne med tips/ting jeg bør være obs på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Fin bil, men lyktesenkerne kan du gå ut å dra av nå Blir det clubsport splittere eller et "sverd" ? Blir veldig bra etterhvert tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Lyktesenkerne forblir blir ikke splittere, syns ikke d det er pent i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Ok, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Grattis med fin bil, og fine planer. Splittere gjør fronten mye penere:) Men, ser du ikke var enig i det, så arqrai leppe kanskje? Lov å spørre hva du måtte gi for spilleren? Svar gjerne på pm om du vil det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Takk folkens Skjedd litt siden sist med tanke på planer... * Bestillt Hamman karbon frontleppe * Nye 8,5*19" felger fra GS ligger klar * Xenon til spredere og angeleyes bestillt * ECU skal sendes ned til Dieseltuning guruen her inne * Komplett Decat eksos bestilles strax * Intercooler skal oppgraderes * EGR ventil skal blokkes * Div Schmeidmann ting påtur i posten sammen med ny termostat Kom ikke på mere planer i farta Tatt litt bilder med speilrefleks som jeg skal legge ut (mobul nå så blir litt tricky) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Btw spiller ga jeg ca 3000,- for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Monterte decat downpipe fra Ecotune idag og vil anbefale alle å gjøre dette! Ellers så har jeg montert angeleyes og led pærer i tåkelysene, ny puoneer din1 spiller er kjøpt, så om noen er intr i din2 spillern så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Da er våren sånn nogenlunde kommet hit i nord å, så her om dagen ble nye 19" og frontleppe montert, her er noen bilder.. Tenker på å anskaffe meg spacere bak og kjøpe senkeskåler foran så jeg får den ca 10-20mm lengre ned Noen formeninger om hvor jeg bør kjøpe slike skåler?? GS? Schmiedemann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Lite oppdateringer (og tilbakemeldinger) men pytt pytt.. Leppa er nå tatt av, ny bakpotte montert, nye emblemer, sort/grå/hvite M-merker på sideskjørt, supersport senkesett bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå