Bmwrob Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Begynner å få en def veivsensor? Derav tungstartet..
marius.hj Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 LMM er det ikke da jeg har prøvd flere, falskluft finner jeg heller ikke. kan prøve å bytte veivsensoren å se om det blir noen forsjell kansje.
hao Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Jagingen du beskriver er nesten garantert falskluft lmm eller lamda. Sprekker som gjør at motor trekker falskluft kan være vanskelig å oppdage. Eller rettere sagt. Det er mange som skriver at de ikke finner skader som trekker falskluft men som finner de etter å ha skiftet alt annet.. Vet ikke i ditt tilfelle da men det er viktig å sjekke grundig og for å få det til må du av med lmm og luftbelg. Vri skikkelig på denne sjekke begge ender på tilkoblet slanger og gjerne tape de eller stripse de fast i koblingene så du er sikker.
marius.hj Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 har drevet å sjekket med startgass og har vridd ov vendt på slanger og div. men finner ingen falskluft noen steder. men får gå over en runde till i morgen bare for å være på den sikkre siden. Har tid til å drive på en stund ennå, regner med att jeg blir gående hjemme til godt ut i februar.
Vegard-E30 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Hadde samme problem med jaginga på en 320 eg hadde. årsaken der va luft i kjølesystemet. lykke til
hao Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 har drevet å sjekket med startgass og har vridd ov vendt på slanger og div. Har hørt mange som har anbefalt startgass, inkludert meg selv, men aldri hørt eller opplevd at bilen har ruset seg når en sprayer selv om det har vært sprekker. Det er jo bare så vidt du legger merke til det om du sprayer i retning luftfilter. ? Tøys tror jeg da.
marius.hj Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 har vridd og vrengt på alt, har også prøvd å bytte ut luftfilter. men bilen er akkurat likedan. jaginga kommer først når motor byner å få normal temp. Men byner å lure på om det er kat som ikke er helt god, så må nok bryte meg på å bytte ut dene. så får jeg se om det blir bedre.
hao Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Jagingen du beskriver er nesten garantert falskluft lmm eller lamda. Lekkasje kan du jo nå se bort fra da. Kat tror jeg ikke er årsaken til problemet ditt.
kje Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ved lamda utkoplet vil den vel gå i nødprogram som vil gi ufullstendig forbrenning, men jevn gange? Verdt et forsøk
marius.hj Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Hei igjenn. lenge siden jeg har vært hær nå Har fått bilen til å gå tillnermet normalt. Var faktisk slangen til tomgangsmotor som var sprukket. Så det er lappet midlertidig så bilen funker. har bestilt nye slanger til det meste nå. Men den er fortsatt litt vell tungstartet, men skal forske litt mere på akkurat det problemet når jeg kommer hjem fra sjøen. Da blir det nokk en god service og ikke minst få montert sommersko igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå