John90 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Skader ikkje og ta ein tlf. Men kor langt du kjem er ikkje sikkert. Er uansett veldi kjipt når det er so mykje problem med ein sopassa dyr bil! sånnt skal det ikkje være! Men at katten pluttselig løsner er jo noko som selger ikkje kunne vite.
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Samme skjedde med meg, min gløda som bare juling. Skjedde like brått hos meg også, dro ut et gir og plutselig dro den dårligere enn en fiesta 1.1.Kan kanskje være verdt å sjekke eksospakningene også, jeg blåste 4 pakninger da trykket måtte gå en vei i det den tetta seg. Kapp av hele dritten og sveis inn rør, og spør om noen kan gi faen i avgass på en eu kontroll. nei, men det er liksom ikke bare det som skjer.. er så sinnsykt mye småplukk osv som bare baller seg på.. når det er en såpass dyr og spesiell bil til den prisen så bare er alt feil.. kjenner jeg blir lei altså.. ja, den går omtrent som den 1,1 fiesten vi kjørte når vi var 5 stykker på 1,80 inni den.. kan restene av katten ha flydd bakover i anlegget og tulla noe der og? Er jo to katter til bakover der vett..
liffi Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Da jeg styra med eksosen min, var kattene småtette! fikk rensa dem sånn relativt greit.. rista dem bare oppned. datt ut mye små dritt..
John90 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Kan ta ned eksosanlegget ifrå katten og bak. Personlig meine eg at bilen skal være i ganske bra stand til den prisen for ein sopass gammel bil.
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 jeg tror jeg bare må innse at det er kattene som har ryket og ikkenoe mer, føler meg ikke veldig bra merker jeg.. jeg mener også at det er for mye feil og diverse småplukk som ikke hører hjemme på en så dyr bil, fått vite i ettertid at selger er litt så som så også, så det er jo veldig fint merker jeg.. finner bare mer og mer, så har litt av en jobb forran meg..
hylle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 var det ikke du som byttet lamdasondene? Hvis du har BYTTA om kontaktene, så skjer akkurat det du skrev her.. at den ene siden blir helt rødglødende.. Og du, den bilen der funka helt fint når du kjøpte den som du har skrevet, at du skal bli sur på forrige eier for feil DU har gjort blir helt feil, RO deg helt ned og slapp helt av så går det 100 ganger bedre......
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 det tror jeg ikke har skjedd, men kan ha skjedd, jeg må se på det når jeg får tid. og hvis du LESER!! så er det fler ting og ikke bare selve katten her som er problemet her, det er alt det andre som bare baller på seg, minste jeg tenker på er katten da jeg uansett får fiksa den uten altfor mye problemer nå som jeg har fått bedre tid på meg.
hylle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Har du kjørt med bilen etter du bytta lambdasondene?
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 men det du prøver og si er at det kan ha blitt byttet om? hva skjer da?
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 men, når jeg tenker meg om her, så snudde jeg på en rundkjøring utafor en skole der det var jævlig ujevnt underlag, og bilen er jo stiv så rista jo noe helt grusomt, tok det jo bare med ro, men plutselig " smalt" det litt, og det var da alt bare kuka seg skikkelig til.. kanskje det er det som skjedde?
hylle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Da er det 100% sikkert at det er det som har skjedd, skjedde meg også på m60 v8. Det som skjer er at den blir helt rødglødende som du sa skjedde, bytt om kontaktene igjen, Det er mulig det har dratt med seg litt problemer, bilen kan ha gått i nødprogram. På min bytta jeg om kontaktene og den funka fint igjen. Det er lett å bytte om de kontaktene der, når man bytter lamdaer må man alltid huske å merke dem slik at man vet hvilken som skal hvor.
hylle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Lamdasondene leser avgassverdier til motorstyringen, DERFOR har du kuka det til når du bytta om de to kontaktene. Men ikke ha for store forhåpninger om at den funker 100% etter du har bytta om kontaktene igjen...
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 ja, vet det er lett og bytte om kontaktene, det er fort gjort. kanskje jeg må satse på at det er kun det som har skjedd.. håper egentlig det, må få byttet om dem igjen da jeg vet jo hva dem gjør, er ikke helt donald duck heller akkurat.. men får bare prøve..
TurboLag Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 bytt kat med et kryssrør, så er du ferdig med møkka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå