MonsterM3 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Det er ikke backis sin gamle, og heller ikke m20. Det er en M50 2.8L med GT42 turbo Dette er bilen i filmen http://www.garaget.org/?car=165081 Bare se på regnr som er i bakruta helt først i filmen, det stemmer med skiltet på bilen i linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 opps.My bad. ja rå er den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Så til alle som likte lyden og trodde det var M20, M50 har kanskje ok lyd det å ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Så til alle som likte lyden og trodde det var M20, M50 har kanskje ok lyd det å ? Da vet vi at M50 lyd er fetere enn m20. Det har M20 fansen sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 En SOHC topp låter alltid bedre enn en DOHC når de makset til grensen. Men kjørbarheten er jo motsatt. Vi skulle gjort som i gamle dager. R8er og V16 med SOHC. Det måtte vært vanvittig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Oddis, Alltid? M20 folk har jo sagt at den der låter jævlig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Men ikke tøffere enn M20... Jeg står ved min påstand - SOHC er lydhøydare kontra DOHC. M20 turbo med Z58 kam, 9,5:1 komp og raka rør..... himmelriket i lyd. 1:55-2:03... ...og dette er bare en halvslapp M20 2.5 med stor turbo og nesten orginal topp og is stempler/m50 råder 7,5 i kompresjon. Jeg fant ikke noen filmer nå i farta, men en gammel PPF traver med navn Niklas G fra Borlange hadde en helverst M20 2.7 med alle de rette bitene, og bremset godt over 800hk. Han lagde en film der han kjørte full pupp på raka rør. Den videoen er kanskje den råeste M20 turbo filmen som eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Har vel ikke noe å si hvilken motor som høres best ut, har du M20 så kjører du fra lyden og hører den ikke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Men ikke tøffere enn M20... Jeg står ved min påstand - SOHC er lydhøydare kontra DOHC. M20 turbo med Z58 kam, 9,5:1 komp og raka rør..... himmelriket i lyd. 1:55-2:03... Bortsett fra åpen WG/Screamer-pipe, er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Syns du Thøgeresen, i vitenskapens og bimmers.no ånd skulle påtatt deg oppdrag og laget en liten M20 turbo film med skikkelig raka rør lyd og så vi kan få prenta inn i hodet til alle disse M50 valpene at M20 er og blir den ubestridte råeste lydmaskinen som finns fra den æren før motorene ble infektert med Canbus/Bangle/OBD/ modulstyring-teknologi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Takker for æren, men min stakkars M20 med 3" eksos og 2 lyddempere lager vel ikke nok lyd. Har kjørt litt med kun downpipe, og det var ikke akkurat fin lyd Målet, på sikt, er jo å ha screamerpipe, siden effekten kommer når WG'n er stengt og det da ikke kommer no eksos ut der... ... . . .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 M20 med den effekten der er OVERgromt Eg er imponert over desse gamle 12 ventilerne men eg som mange andre er rimeleg lei av att det koster å bygge på desse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Enig i at M20 som regel har grommest lyd. M50 er jo gromt det også, men ikke helt den samme klassen. Bare se på Audi 10v, den har enda sykere lyd enn 20v. Men Mercedes om103 12v låter ikke like bra som om110 24v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Syyyyyyyk lyd i den der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Eg kan ta på meg å lage litt m20 lydbilde seinare idag men er 2 liter sugiss, til nye sesongen kan eg lage m20 turbo film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå