Hjelen Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Hei. Dette gjelder orginal Xenon lykter med automatisk høydejustering. 2002mod E39 Noen som vet hvordan lyktene er festet inne i lyktehuset? Lykta på venstre side er løs inne i lyktehuset. høydejusteringen fungerer ikke som den skal, lykta går fram og tilbake, ikke opp og ned som den egentlig skal. Er det noen klips eller form for hengsel i overkant på lykta som kan ha løsnet? Eller er det mest sansynlig at jeg må ha ny lykt?? Har ikke funnet et bilde som viser hvordan lykta er oppbygt.
vegard89 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Her ser du værtfall ossen du domenterer front lykta di: viewtopic.php?f=1&t=178985
Hjelen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Den ga meg ikke mye svar på det jeg lurte på Men takk
vegard89 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 okei hehe.. missforsto nok spørsmålet ditt litt
Hjelen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Ja, jeg er ikke spesielt god til å forklare, så det er forståelig
RS-Heggem Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 det er noen jævlige plast-klips som bruker å gå til skogen inne i lykta. Du får kjøpt de på ebay, men problemet er å få skiftet de. Er vist noe årntlig prakk.. Nye klips. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories Link til diy. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=179156 Limet som ble brukt på 03 modellene gikk det desverre ikke an å få varmet opp i ovnen. (du skal også ha en mandig ovn får å få inn lykta på en kurant måte fant jeg ut)
Hjelen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Off Takk for svar, men det var ikke det svare jeg håpa på hehe. Gleder meg ikke til å begynne med dette
RS-Heggem Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Ser den veldig godt. Dreit i alt, å kjøpte hella istedet jeg..
Hjelen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Trodde dette var Hella lykter jeg EDIT: Hva betalte du for nye? Orginallykter på GS koster nesten 11k per stk
bmw black jet Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Det går men er mye knot når man ikke har gjort det før. Ta deg god tid og vær nøye, tell hvor mange vridninger du skru når du tar av gamle fester og vær obs på den siste av festene fra motoren til lykta den må vippes ut av sporet. Tett godt igjen når du setter sammen igjen for og hindre dugg.
Hjelen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Må jeg ha på nytt lim igjen eller?
RS-Heggem Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Trenger ikke nytt lim. Du varmer opp igjen og forsegler med det gamle limet. I teorien iallefall.. Du får to nye lykter hos koed for litt over 7000,- Lykter som er for biler med xenon. Sikkert rundt halvparten for ei ny. Men som sagt, det skal gå helt greit å skifte dem. Lykke til.
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Hei, Håper dette kan hjelpe deg på vei! Jeg bytta glass på noen lykter, de som sto på min 03 gikk ikke an og opne. De brukte jeg hadde var limt med silikon, så der brukte jeg dremel og skar rundt kanten for og få av "fronten" av glasset, og så delte jeg opp kanten som går ned på lyktehuset i flere deler og skar med tapetkniv og lirka og kappa.. Var litt jobb men fikk ut alt og renska helt rent og limte med ny lim. Anbefaler foresten og gjøre det helt rent og legge i ny lim, er noe wurth greier. Kan finne ut hva den heter om du vil. Da er du vertfall sikker på at det ikke lekker. Høydejusteringene, mener jeg skal skyves inn mot bilen for og få dem ut av sporet. Håper det hjalp. Fredrik
RS-Heggem Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Nye glass får du hos schmiedmann om du trenger..
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Nye glass får du hos schmiedmann om du trenger.. Selges på ebay.de også, men på smeidemann får du dem for ca 1400,- Gjorde underverker på min, ble en helt ny bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå