S.Hafsmo Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Jeg skal etterfylle olje på hydraulikken til bakluka i min E38, og har blitt fortalt at det er kun AeroShell 4 som skal brukes i dette systemet. Problemet er at når jeg søker på det, får jeg opp en haug datablader som forteller meg at produktet er utgått. Er det noen som vet hvor jeg kan finne ut hva som er en direkte erstatning? evt. om jeg bare må søke et annet sted for å få tak i korrekt olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Jeg får oppdatere denne litt. Det er ihvertfall Aeroshell Fluid 41 som er "arvtageren" til Fluid 4. Jeg kjøpte ei kanne (1l) fra Flybunkringsservice AS for kr. 106,- Bakluken har virket helt utmerket etter et oljeskift. Fremgangsmåten: viewtopic.php?p=2313301#p2313301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplode Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Takk for tips om hvor Aeroshell Fluid 41 kan kjøpes. Har nettopp bestilt ei kanne fra Flybunkringsservice AS og prisen har gått ned til 92,43kr ink mva per liter Da er det bare å finne ut hvordan jeg skal fylle på min E39 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Jeg tok ut pumpen og brukte en liten medisinsprøyte når jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LydMekk Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Gjorde dette på min E38. BMW har et sett til rundt 500,- som inneholder oljen, nye pakninger osv. Tøm av all gammel hydraulikkolje først. Sett på plasttanken og pakningen igjen og fyll opp til ca. tanken er 4/5 full. Sett på nye kobberpakninger og monter det hele sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå