Gå til innhold

Dårlig varmeapparat E60

tictor
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Flere som plages med dårli varmeapparat på E60`en?

Syns det tar lang tid før det blir varmt i bilen, og hvis den står litt på tomgang etter en kjøretur blåser det bare lunken luft ut. Kommer litt mere varme når man begynner og kjøre igjen.

Den er normal på motortemp osv.

Er en bensiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har vært inne i idrive og justert alt opp på max varme, men er syns ikke det er noe bedre..

Var minus 20 grader i dag, startet bilen 20 min før jeg skulle dra på jobb men den hadde ikke engang greid å tine frontrute på 20 min.. Får normal temp på motor men lite varmluft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Flere som plages med dårli varmeapparat på E60`en?

Syns det tar lang tid før det blir varmt i bilen, og hvis den står litt på tomgang etter en kjøretur blåser det bare lunken luft ut. Kommer litt mere varme når man begynner og kjøre igjen.

Den er normal på motortemp osv.

Er en bensiner.

har du prøvd å lufte systemet?

jeg fikk luft i systemet på min e34, og da fikk jeg også dårlig temperatur i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleveske niva får du jo 3 cc meldinger på så den går no ikke an og unngå. Mulig du har luft i systemet ja. Min tiner frontruten før jeg er ferdig med røyken, så det er noe galt hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fatters LCI 530i var det akkurat det samme problemet. Etter et par uker til sammen på verksted byttet de varmeregisteret, etter at det ble byttet ble det endelig varmt. Før de byttet det hadde de visstnok prøvd "alt" uten at det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...